تئاتر شهر میزبان حسین کیانی و «مضحکه شبیه قتل» او می شود


حسین کیانی نمایش «مضحکه شبیه قتل» ، یکی از موفق ترین نمایش های دهه ۸۰ خود را در تئاتر شهر روی صحنه می برد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، در این نمایش کاراکتری مجبور می شود خواست های متضاد دو بیوه ناصرالدین شاه را که یکی برگزاری مراسم سوگ یا شبیه خوانی برای شاه و دیگری برگزاری مضحکه‌ای برای او است، با برپا کردن مجلسی به نام مضحکه ای شبیه قتل ناصرالدین شاه، عملی کند.

حسین کیانی نخستین بار «مضحکه شبیه قتل» را سال ۸۱ در جشنواره تئاتر فجر و پس از آن در مهرماه و شهریورماه ۸۲ با اجرایی موفق در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه برد. او حالا با گروه بازیگرانی دیگر و با نگاهی تازه در کارگردانی و تغییراتی در نمایشنامه، بار دیگر این نمایش را روی صحنه می برد.

عوامل نمایش «مضحکه شبیه قتل» عبارتند از نویسنده و کارگردان: حسین کیانی، بازیگران به ترتیب ورود به صحنه: شهرام حقیقت دوست، نگار عابدی، حبیب دهقان نسب، علیرضا آرا، الهام پاوه نژاد، مسعود میرطاهری، رویا میرعلمی و ویدا جوان، طراح صحنه و نور: فریبرز قربان زاده، طراح لباس: پریندخت عابدین نژاد، طراح گریم: ماریا حاجیها، آهنگساز: حیدر ساجدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمد گودرزیانی، دستیار دوم کارگردان و منشی صحنه: سروناز نانکلی، دستیار ویژه کارگردان: کارن کیانی، عکاس و تصویربردار: موسی هاشم زاده، طراح پوستر و بروشور: محمدصادق زرجویان، مدیر روابط عمومی: معصومه کیانی، مسئول تبلیغات مجازی: سهیل ملکی، مدیر صحنه: حمیدرضا صفوی برنا.

این نمایش از ۱۵ شهریورماه تا ۲۵ مهرماه، ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می رود. حسین کیانی سال ۱۳۹۰، نمایش «مشروطه بانو» را در همین سالن روی صحنه برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *