تخفیف دانشجویی نمایش «سیستم گرون هلم»


نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی با تخفیف ویژه برای دانشجویان به صحنه می‌رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، این نمایش که پیش از این اجراهای موفقی را در فرهنگسرای نیاوران و تعدادی از استان‌های کشور داشته، بار دیگر در تئاتر باران به صحنه رفته است. به دلیل استقبال گسترده،«سیستم گرون هلم»، تخفیفی ۲۵ درصدی را برای دانشجویان تا پایان اجراهای عمومی‌اش در نظر گرفته است. بر این اساس ، دانشجویان کلیه رشته‌ها می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی از این تخفیف بهره‌مند شوند.

نمایش «سیستم گرون هلم» نوشته جوردى گالچران است که ترجمه و کارگردانی آن را علیرضا کوشک جلالی بر عهده داشته؛ این اثر بر اساس یک اتفاق واقعی نوشته شده و روایت‌گر داستان چهار نفر متقاضی یک شغل بسیار مهم در یک شرکت چند ملیتی است. ما شاهد آخرین مصاحبه مسئولان این کنسرن با این چهار نفر هستیم. مصاحبه‌ای کاملاً غیرمتعارف که با شیوه‌های روان‌کاوانه آبزورد و تحقیر کننده، پرده از روی تمام رازها، ضعف‌ها و به طور کلی زندگی شخصی متقاضیان بر می‌دارد.

الهام پاوه‌نژاد، سینا رازانی، امیرحسین رستمی و رضا مولایی بازیگران این نمایش‌اند. همچنین ایمان یزدی (مدیر تولید)،‌‌ رها شیرازی (دستیار کارگردان وبرنامه‌ریز)، امیر قالیچی (روابط عمومی)، مهرانگیز قهرمانی (مشاور رسانه‌ای) و امیر خدامی (عکاس) دیگر عوامل اجرایی این اثرند.

 نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از ۱۴ بهمن‌ تا پایان اسفند ماه سال جاری ساعت ۲۰ در تئا‌تر باران واقع در خیابان انقلاب، فلسطین جنوبی، پلاک ۲۹۲ به صحنه می‌رود. علاقمندان می‌توانند برای پیش خرید و رزرو بلیت این نمایش با شماره ۰۹۳۲۹۵۰۴۸۲۰ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *