تغییر ساعت اجراهای پردیس شهرزاد در ماه رمضان / آغاز «شاه ماهی»


در حالی نمایش«شاه ماهی» به کارگردانی رضا بهاروند از ۲۵ اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت که ساعت اجرای نمایش های این مجموعه در ماه رمضان تغییر می‌کند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، نمایش «شاه ماهی» عنوان تازه‌ترین اثر مشترک رضا بهاروند و احمد سلگی است که از ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت و این تازه‌ترین همکاری بهاروند و سلگی بعد از نمایش «سماعی زاده» و «زهرماری» است.

امیر جدیدی، علی شادمان، الناز حبیبی، فائزه یوسفی، کیوان محمدی، مهران میری، سارینا ترقی، نصیر ساکی و پرستو معین بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند که امیر جدیدی بازیگر اصلی این نمایش بعد از گذشت چند سال دوری از صحنه نمایش، با «شاه ماهی» به عرصه تئاتر باز خواهد گذشت.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایش هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود و امکان خرید بلیت اینترنتی این نمایش برای مخاطبان تئاتر فراهم است.

از سوی دیگر نمایش «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی که برای سومین دوره اجرا، روی صحنه می‌رود تا ۳۱ اردیبهشت در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه باقی خواهد ماند.

از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه و به دلیل فرارسیدن ماه مبارک رمضان این اثر نمایشی بعد از افطار و در ساعت ۲۰:۱۵ روی اجرا می‌شود.

هوتن شکیبا و ستاره پسیانی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و تهیه‌کنندگی این نمایش بر عهده محمد قدس است.

نمایش «حکم» عنوان تازه‌ترین اثر نمایشی در پردیس تئاتر شهرزاد است که اجراهای خود را از ۱۱ اردیبهشت ماه آغاز کرده است و در روزهای ابتدایی توانسته مخاطبانی را با خود همراه کند.

این نمایش به کارگردانی مسعود ترابی هر شب ساعت ۲۱:۳۰ و بعد از افطار در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش مضمونی اجتماعی دارد و به نقد یک سبک زندگی اجتماعی می‌پردازد، بهنام شرفی، ترلان پروانه، محمدهادی عطایی، مونا فائزپور، کاوه آهنگر و آذین فهیمی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *