تقدیر از پیشکسوتان تهران و شهرستان ها در جشن شب بازیگر


از دو پیشکسوت شهرستان ها و سه پیشکسوت تهرانی در جشن شب بازیگر تجلیل خواهد شد .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، بهزاد فراهانی طی گفت گویی با خبرنگار تئاتر فستیوال از تکریم دو پیشکسوت تئاتر شهرستانی که یک زن بازیگر و یک مرد بازیگر خواهد بود و سه پیشکسوت تهرانی خبر داد . فراهانی در این رابطه اضافه کرد : در ابتدا قرار بود از دو پیشکسوت تهرانی تجلیل شود ، اما اخیرا یک بازیگر مرد تئاتر و سینمای ایران که ۱۰۱ سال عمر دارد و هنوز زنده و سرحال است نیز به این لیست اضافه شده است .

وی همچنین در رابطه با دیگر برنامه های جشن گفت : بخش هنری به عهده آقای  نعیمی است لذا ما خبری از آن بخش نداریم تا گزارششان را به ما بدهند .

دبیر دوازدهمین جشن شب بازیگر خانه تئاتر در مورد اعلام اسامی داوران جدید گفت : من هنوز اجازه اعلام اسلامی داوران جدید را ندارم ، مگر اینکه مدیریت روابط عمومی یعنی آقای هوشمند هنرکار تصمیم بگیرند اسامی را اعلام کنند . البته هیئت داوران جدید هفته ی آینده اعلام می شوند .

این بازیگر پیشکسوت عرصه ی بازیگری به خبرنگار تئاتر فستیوال گفت که نامزدهای بازیگری یک هفته مانده به اجرای جشن اعلام می شوند . همچنین از اعلام زمان برگزاری نشست خبری در آینده نزدیک خبر داد . این جشن هر سال در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار می شد ، اما امسال به دلیل بازسازی تئاتر شهر در تالار وحدت برگزار می شود .

گفتنی است جشن شب بازیگر ۲۶ اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *