تمدید اجرای ۴ نمایش در تماشاخانه های تهران


اجرای نمایش های «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» ، «رومولیت» ، «شیطونی» و «دستور العمل های پرواز برای خدمه و خلبان» تمدید شدند .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور به مدت یک هفته از ۱۸ تا ۲۴ خرداد تمدید شد.

نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» که محمدامیر یاراحمدی بازنویسی و دراماتورژی آن را بر عهده دارد، با حضور شهرام قائدی، رامین ناصرنصیر، آرش فلاحت‌پیشه و مهدی فریضه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار ایوان شمس به صحنه می‌رود.

همچنین نمایش های «رومولیت» به کارگردانی مصطفی کوشکی و هستی حسینی و «شیطونی» به کارگردانی مهدی کوشکی تا ۲۵ خرداد تمدید شد.

نمایش «رومولیت» با حضور مهدی پاکدل، نازآفرین کاظمی، شهروز دل افکار، امیر شمس، صبا ایزدپناه، مونا شریفی، سجاد باقری، الناز شهبازی، علی آرتین، علی عبدی، فاطمه احمدی، امیر باباشهابی، دانیال شاهسون و سعید بابایی هر روز ساعت ۲۱:۴۵ در تئاتر مستقل تهران به صحنه می رود.

و نمایش «شیطونی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی نیز با بازی مهدی کوشکی،  شهروز دل افکار،  دریا یاسری،  الهام جدی ، حسین برفی هر روز به غیر از شنبه ها ساعت ۱۹ در تئاتر مستقل تهران به صحنه می رود.

در سالن پالیز نیز اجرای نمایش «دستور العمل های پرواز برای خدمه و خلبان» به کارگردانی فرهاد فزونی تا پایان خرداد تمدید شد.

 نمایش «دستورالعمل های پرواز برای خدمه و خلبان» به نویسندگی و  کارگردانی فرهاد فزونی از روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا پایان روز پنجشنبه ۱۷ خرداد به مناسبت فرا رسیدن سال روز رحلت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد، سالروز شهادت حضرت علی (ع) و شب های گرامی قدر در تماشاخانه پالیز به صحنه نمی رود و پس از این ایام اجراهای خود را تا پایان خرداد  ساعت ۲۰:۵۰ ادامه می دهد.

بازیگران این اثر عبارتند از پگاه آهنگرانی ، مارین ون هولک، فرشاد فزونی، نکیسا بهشتی. همچنین صابر ابر به عنوان راوی در این اثر نمایشی حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *