جدول برنامه های تئا‌تر کودک و نوجوان سوره


سومین جشنواره‌ سراسری تئا‌تر کودک و نوجوان سوره از امروز آغاز به کار کرد.

جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره
به گزارش  تئا‌تر فستیوال ، سومین جشنواره‌ سراسری تئا‌تر کودک و نوجوان سوره از امروز سه شنبه ۱۶ دی‌ماه، با اجرای نمایش‌هایی در نوبت ویژه‌ مدارس کار خود را آغاز می‌کند.
در سومین جشنواره‌ سراسری تئا‌تر کودک و نوجوان سوره، ۱۳ نمایش در ۳۳ نوبت اجرایی، پذیرای کودکان و دانش‌آموزان می‌شود.
نمایش‌های «خیالباف» به کارگردانی نرگس اصغری، «جفت جورش می‌کنیم» به کارگردانی حامد زحمتکش، «می‌نار» به کارگردانی غلامرضا احمدی، «نقاشی‌های من» به کارگردانی محبوبه پاداش، «پرواز» به کارگردانی نازیلا پاکیاری، «پیرمرد و دریا» به کارگردانی رجبعلی فلاح، «رویای کفش» به کارگردانی مرضیه اشرفی و «فرار گوسفندی» به کارگردانی ایمان تاج‌سلیمانی در بخش مسابقه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
هیئت داوری این بخش را هنگامه مفید، سیمین امیریان و دکتر رحمت امینی تشکیل می‌دهند.
همچنین در بخش ویژه‌ و جنبی این جشنواره نمایش‌های «کوپه‌ شماره‌ هشت» به کارگردانی مهدی سیم‌ریز، «زیر پوست من» به کارگردانی آرش صادقیان، «عدالت سلیمان» به کارگردانی محمد دریایی، «عروسی سلیمان و بلقیس» به کارگردانی محمد دریایی و «عصاره‌ مهربانی» به کارگردانی احمد مایل به صحنه می‌روند.
اجرای نمایش‌های این جشنواره طبق برنامه‌ اعلام شده در تماشاخانه‌های مهر و ماه و تالار سوره تا پنجشنبه ۱۸ دی‌ماه، ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه نیز جمعه ۱۹ دی ماه، ساعت ۱۸:۳۰ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.
سومین جشنواره‌ سراسری تئا‌تر کودک و نوجوان سوره با دبیری هنری حسن دولت آبادی و با دبیری اجرایی حجت‌اله ناظری با میزبانی حوزه هنری کودک و نوجوان و با کوشش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برگزار می‌شود.
سومین جشنواره‌ سراسری تئا‌تر کودک و نوجوان سوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *