میزبانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ترکیه‌ از دو نمایش ایرانی


دو نمایش «نوازنده‌ای که ماه را می‌نواخت» و «رویای کفش» برای شرکت در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان «بورسا» ترکیه انتخاب شدند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، پس از انتشار فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان «بورسا» ترکیه ۱۹ اثر نمایشی به مرکز ملی اسیتژ ایران رسید که این مرکز تمامی آثار را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرد.

 شورای انتخاب بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان «بورسا» ترکیه پس از بررسی از میان آثار ارسال شده نمایش‌های «نوازنده‌ای که ماه را می‌نواخت» به کارگردانی حسین چراغی از تولیدات سال ۱۳۹۴ مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و «رویای کفش» به کارگردانی مرضیه اشرافیان از اصفهان را برای شرکت در این جشنواره انتخاب کرد.

برگزارکنندگان بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان «بورسا» ترکیه علاوه بر میزبانی ۱۶ گروه نمایشی منتخب از داخل و خارج از ترکیه، اجرای نمایش، کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی، نشست‌های بحث و گفتگو را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند.

این جشنواره با همکاری شهرداری و موسسه فرهنگ، هنر و توریست شهر بورسا و حمایت مرکز اسیتژ ترکیه از ۲۶ مهر تا اول آبان سال جاری در شهر بورسای کشور ترکیه برگزار می‌شود.

يک نظر ثبت شده است .

  1. محمد گفت:

    سلام ببخشید میخاستم بدونم راه ارتباطی این جشنواره چجوریه که ارتباط برقرار کنیم باهاشون؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *