جعفر والی برای درمان به کانادا می رود


جعفر والی بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که مدتی پیش به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری شده بود، برای ادامه معالجات خود عازم کانادا می‌شود.

 تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، جعفر والی هنرمند پیشکسوت و شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون که تیرماه گذشته به دلیل چندی پیش به دلیل خونریزی شدید معده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ایرانشهر بستری شد و به دنبال آن اوایل مرداد ماه نیز ناراحتی قلبی در بیمارستان قلب شهید رجایی بستری شده بود، برای ادامه درمان خود عازم کانادا می‌شود.

این هنرمند پیشکسوت که روز گذشته مجددا به خاطر ناراحتی قلبی به بیمارستان رفته بود، درباره آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: این روزها به خاطر داروهایی که به تجویز پزشکان معالجم مصرف می‌کنم خیلی خواب‌آلود هستم ولی خوشبختانه دردی ندارم.

او با بیان اینکه در این مدت دائما با پزشک معالجم در ارتباط بودم، افزود: امروز برای چکاپ و دریافت مجوز پرواز پیش پزشک‌ام آمدم و قصد دارم به امید خدا به همراه دخترم برای ادامه معالجه به کانادا بروم.

فرزند این هنرمند چندی پیش با بیان اینکه مشکل اصلی پدرش ناراحتی قلبی است، به نقل از پزشکان معالج او گفته بود که پدرش باید برای رسیدن به سلامت کامل یک پروسه درمانی طولانی‌ مدت را طی کند.

جعفر والی در حالی برای ادامه معالجه خود عازم کانادا می‌شود که قرار بود پس از سال‌ها نمایش “آی با کلاه آی بی‌کلاه” نوشته غلامحسین ساعدی را در تماشاخانه سنگلج روی صحنه ببرد.

منبع : هنرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *