حسین محب اهری در افتتاحیه نمایش “پری” : آرزومندم تا آخر عمر جادوی تئاتر من را سرگرم کند .


نمایش “پری” به کاگردانی امیرغفارمنش پنجشنبه شب ، ۲۱ مرداد ماه توسط حسین محب اهری کارگردان و بازیگر تئاتر افتتاح شد .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، پنجشنبه ، ۲۱ مرداد ماه نمایش “پری” در نخستین شب اجرای خود میزبان حسین محب اهری کارگردان و بازیگر تئاتر بود و این نمایش با سخنان این بازیگر دوست داشتنی تئاتر که برای همه ی ما به ویژه در عرصه تئاتر کودک خاطره آفرین بوده است ، افتتاح شد .

محب اهری با بیان اینکه خوشا به حال کسانی که در فضای تئاتر زندگی می کنند ، گفت : “خوشبخت اند کسانی که تئاتر می بینند ، تئاتر کار می کنند . خوشبخت اند کسانی که چیزی را که انجام می دهند ، باور می کنند و این باور روی صحنه تبدیل به جادو می شود . بازیگر “لیرشاه” می شود . بازیگر سورین “مرغ دریایی” می شود . بازیگر همسایه ی مست نمایش “فرزند” یون فوسه می شود . بازیگر در “ننه دلاور” داد می زند و سروانی می شود که در جنگ جنایت می کند . بازیگر “غول بزرگ مهربون” می شود که بچه ها دوستش دارند و کارگردان زائو است و می زایاند .”

او در ادامه صحبت هایش خطاب به امیرغفارمنش گفت : “این نمایش اولین کاری است که امیر عزیز کارگردانی می کند ، امیدوارم از دیدن آن لذت ببرید . امیدوارم در نمایشت جادو اتفاق بیفتد . امیدوارم این اتفاق برای تو و بازیگرانی که همه ی آن ها درجه یک هستند و با تو کار می کنند ، بیفتد .”

بازیگر نمایش “غول بزرگ مهربون” در پایان گفت : “چه چیزی بهتر از این که ما واقعیت دروغ بیرون را با حقیقت شاید دروغ روی صحنه در ساعاتی با هم شریک باشیم . غبطه می خورم به حال تماشاگری که بیاید و یک نمایش خوب ببیند ، نمایشی که او را جادو کند و آرزومندم که تا آخر عمرم این جادو من را سرگرم کند . این جادو من را در خودش غرق کند .”

گفتنی است حسین محب اهری در حال حاضر مراحل شیمی درمانی را پشت سر می گذارد و این “غول بزرگ مهربون” برای چندمین بار به جنگ با بیماری سرطان رفته است . همه ی ما برای پیروزی او در این نبرد دعا می کنیم و امیدواریم هرچه زودتر سلامتی خود را به طور کامل به دست آورد .

نمایش “پری” نوشته خیرالله تقیانی پور و به کارگردانی امیر غفارمنش تا ۱۸ شهریور ماه در سالن حافظ به روی صحنه می رود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *