حسین محب اهری : ادامه معالجاتم را قطع خواهم کرد


حسین محب‌اهری اظهار کرد: به دلیل قطع شدن بیمه تکمیلی مخصوص هنرمندان تئاتر، ادامه درمان خود را قطع خواهد کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از ایسنا ، این بازیگر تئاتر‌ که دچار سرطان است بیان کرد: در دولت قبلی بیمه‌ای را به اعضای صنوف خانه تئاتر اختصاص دادند که بیمه طلایی نام داشت و در آن زمان برای هر نوع آزمایش یا اسکن و دیگر خدمات درمانی مراجعه می‌کردیم، این بیمه تکمیلی بخش زیادی از پرداختی‌های ما را تامین می‌کرد و به این ترتیب درصدی از هزینه‌های ما جبران می‌شد.

او با اشاره به اینکه هزینه بسیاری از مراحل درمانی او و بیماران دیگر مشابه خودش بالاست خاطرنشان کرد: این شرایط باعث می‌شد‌، دغدغه ذهنی برای مراجعه به بیمارستان و انجام مراحل درمانی نداشته باشد. اما در دولت جدید مابقی مبلغی که برای این بیمه باید واریز می‌شد را پرداخت نکردند و از خرداد ماه عملا از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار نبوده‌ایم.

محب اهری افزود: به این ترتیب از خرداد ماه هرچه برای آزمایش‌، اسکن یا دیگر اقدامات درمانی انجام داده‌ایم از جیب خود هزینه کرده‌ایم و دفترچه‌ بیمه‌ی معمولی هم که داریم را از ما بگیرند، هیچ فرقی به حال ما نخواهد کرد.

این بازیگر که این روزها مشغول تمرین در نمایش «رام کردن زن سرکش» به کارگردانی مریم کاظمی است ادامه داد: بنده شخصا ترجیح می‌دهم برای ادامه درمان خود دیگر به بیمارستان نروم و از مسکن و استامینوفن برای تسکین درد استفاده کنم.

او با اشاره به بهرام ریحانی‌، پانتومیم کار جوانی که مدتی قبل براثر بیماری سرطان درگذشت‌، گفت: ریحانی نیز به این دلیل درگذشت که توان پرداخت مالی برای درمان خود را نداشت و دکتر گفته بود که باید برای ادامه معالجه زودتر مراجعه می‌کرد.

وی اضافه کرد: تمام بحث‌هایی که درباره بیمه سلامت و پیگیری‌های بیمه‌ای برای معالجه به ویژه هنرمندان بیمار انجام می‌شود‌، صحت ندارد. چون تا کنون هیچ کدام از نسخه‌های ما از طریق بیمه پرداخت نشده است و پیگیری‌هایی هم که از طرف خانه تئاتر صورت گرفته به پاس‌کاری‌های اداری منجر شده است.به همین دلیل آدم نمی‌داند دم خروس را باور کند یا قسم حضرت عباس را و فقط هر آنچه می‌بینیم و می‌شنویم تبلیغات است و حرف.

محب اهری در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از مراحل درمانی من شش میلیون تومان هزینه دارد که اصلا بیمه هم آن را نمی‌پردازد و این شرایط را سخت‌تر هم کرده است، در حال حاضر هم آرامش سه سال قبلم را از دست داده‌ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *