“خرآکتور” سیامک صفری برای اولین بار بر صحنه ی تئاتر


برای نخستین بار نمایشنامه‌ای به نویسندگی سیامک صفری به صحنه می‌رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال، «خرآکتور» نام نمایشنامه‌ای کمدی است که سیامک صفری آن را چندین سال پیش به رشته تحریر درآورده و اکنون به کارگردانی میثم جهانگیری در تماشاخانه استاد مشایخی به صحنه می‌رود.

پیش از این سیامک صفری با بازی‌های خوبش در نمایش‌های مختلف برای علاقمندان به دنیای تئاتر شناخته شده بود. حال برای نخستین بار نمایشنامه‌ای از این بازیگر تئاتر روی صحنه می‌رود. باید به انتظار نشست و دید چگونه «خرآکتور» سیامک صفری صحنه تئاتر را شخم می‌زند.

«خرآکتور» نمایشی کمدی است با حال و هوای فانتزی که به مجادله یک خر و تراکتور بر سر کارایی خود در دنیای جدید می‌پردازد.

در نمایش «خرآکتور» علی آسترکی و مسلم رضایی ایفای نقش می‌کنند. این نمایش از ۱۱ مرداد تا پایان همین ماه هر روز حتی شنبه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه استاد «مشایخی» اجرا می‌شود.

سایر عوامل نمایش«خرآکتور» عبارتند از:  آهنگساز: حامد دولت آبادی، دستیار کارگردان و مدیر تولید: رویا پناهی، مدیر صحنه: چمران اسدی، عکس: نوید پورولی، طراح پوستر و برشور: آرش تنهایی و امور رسانه و خبر: یاسر یگانه.

تماشاخانه استاد مشایخی در ضلع شمال غربی چهار راه ولی عصر، جنب داروخانه، پلاک ۸۹۹ واقع شده است و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند با شماره  ۰۹۳۳۱۱۰۹۷۰۲ تماس بگیرند.

يک نظر ثبت شده است .

  1. تئاتر فستیوال گفت:

    با سلام.
    در چند روز گذشته دوست عزیز تهرانی و دوست عزیز سوین از همدان نظراتی را برای این پست درج کرده بودند که با توجه به توقف اجرای این نمایش و عذرخواهی گروه نمایش، در انتشار نظرات این عزیزان نیازی نمی بینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *