داوود فتحعلی بیگی راهی بیمارستان شد


روز گذشته ۶ دی ماه داود فتحعلی بیگی هنرمند پیشکسوت تئاتر به علت عارضه قلبی در بیمارستان شهید رجایی کرج بستری شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، شب گذشته ۶ دی ماه مهدی شفیعی مدیرکل دفتر هنرهای نمایشی، به عیادت داود فتحعلی بیگی هنرمند تئاتر که به علت عارضه قلبی در بیمارستان شهید رجایی کرج بستری شد، رفت.

سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در همفکری با مدیرکل هنرهای نمایشی از لزوم پیگیری هر چه سریعتر روند درمانی و انجام عمل جراحی قلب باز برای وی خبر داد.

عظیمی اظهار کرد: با پیگیری های مستقیم این موسسه با دفتر وزیر بهداشت و درمان کشور، تمام اقدامات لازم برای پذیرش این هنرمند از کرج به بیمارستان قلب تهران انجام شده و در صورت موافقت خانواده و نظر پزشکان انتقال جهت انجام کلیه مراحل درمانی از جمله جراحی باز قلب صورت خواهد گرفت.

داوود فتحعلی بیگی متولد ۱۳۲۹در زنجان، کارگردان، نویسنده، بازیگر، پژوهشگر، مدرس و فارغ ‌التحصیل هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او در زمینه‌های کارگردانی، بازیگری، نویسندگی و پژوهشگری فعالیت داشته و مدرس دانشگاه است.

فتحعلی بیگی از جمله فعالان عرصه هنرهای نمایشی است و در سال ١٣٨٠ موفق به دریافت مدرک درجه یک هنری (معادل دکتری)‌ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *