دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب شد


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی را منصوب کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، بر اساس فراخوان ارسال شده به دانشگاه های سراسر کشور مبنی بر اعلام آمادگی کاندیداهای دبیری بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، همچنین بررسی قابلیت ها و توانمندی‌های تخصصی و اجرایی افراد مذکور توسط شورای حمایت و نظارت بر بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، مهدی گمار به عنوان دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب شد.

دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی توسط شورای حمایت و نظارت بر بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی متشکل از دبیران موفق دوره های قبل جشنواره، نمایندگان دبیران کانون های تئاتر دانشگاهی و اساتید تئاتر انتخاب و با حکم مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شود.

برای انتخاب بیستمین دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی فراخوان شورای حمایت و نظارت به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ شد که پس از بررسی پرونده ۱۵کاندیدای دبیری این دوره در مرحله اول، ۵ نفر به منظور انجام مصاحبه نهایی انتخاب شدند.

در نهایت مهدی گمار از سوی این شورا به عنوان دبیر به اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم معرفی شد و فضل ا… ایرجی کجوری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم وی را به عنوان دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب کرد.

يک نظر ثبت شده است .

  1. رفیق دوست گفت:

    عشقی پسر . موفق باشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *