«درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» دواجرایی شد


نمایش بینافرهنگی «درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» به کارگردانی آروند دشت‌آرای که در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود، دواجرایی شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، در پی استقبال مخاطبان از پروژه بین المللی و بینافرهنگی «درباره تصویرت از من تحدید نظر کن»، این نمایش از یکشنبه ١١ مهرماه در ۲ نوبت ١٨ و ٢٠:٣٠ روی صحنه می رود. پروژه بینافرهنگی «درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» به کارگردانی آروند دشت آرای و محصول گروه هنرهای اجرایی «ویرگول» تنها در هفته آتی روی صحنه می رود و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

گروه بازیگران این نمایش متشکل از آرونددشت آرای از ایران، مارین ون هولک از هلند، آرو شابیگی از ایران، مالته شولتز از آلمان، دیبا خاتمی از ایران، میخائیل بلوس از هلند، استوار تدنیسون از انگلستان و آزاده میرزایی از ایران هستند که عوامل غیر ایرانی بلافاصله پس از اتمام اجراها ایران را ترک می کنند.

«درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» پروژه پژوهشی – اجرایی است که در قالب یک کمپین از سال ٩٢ آغاز شده و تاکنون نمونه هایی از آن در کشورهایی نظیر هلند روی صحنه رفته و بناست تا ۳ سال دیگر نیز اجراهای مختلفی در نقاط مختلف دنیا داشته باشد.

این نمایش که در سالن چارسوی تئاتر شهر روی صحنه می رود روز یکشنبه برای دانشجویان کلیه رشته ها تعداد محدودی بلیت نیم بها در نظر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *