« در اعماق » تمدید شد


نمایش «در اعماق» که از یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه اجرای خود را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده است و قرار بود سه شنبه ۱۲ خرداد به اجرای خود پایان دهد، تا دوشنبه یکم تیرماه به صحنه می‌رود.

در اعماق پیشنهاد می شود

به گزارش تئاتر فستیوال ، این نمایش نوشته ماکسیم گورکی ، آخرین اثر زنده‌یاد مصطفی عبداللهی است که پیش از این ، در بخش مهمان سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه رفته بود.

مصطفی عبداللهی بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و رادیو، و موسس گروه تئاتر کوچه بود، که بیش از ۱۴ سال با بیماری سرطان مبارزه کرد و در نهایت صبح پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه در حالی که تنها چهار روز از شروع اجرای عموم نمایشش می‌گذشت، در پی وخامت بیماری دار فانی را وداع گفت.

در نمایش «در اعماق» شهین علیزاده، محمد پورحسن، امیرعباس توفیقی، علی زرینی، فرشید صمدی‌پور، صنم صالحی، فرناز جهانسوز، مهدی زمین‌پرداز، محسن بهرامی، زندیش حمیدی، سیامک حلمی، مهدی طهماسبی، لیلا ارجمندپیوند، پوریا گلستانی، محمدرضا کردی، مریم نادرلویی و سعید سلطانی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین جواد مرآتی به عنوان طراح صحنه و لباس،  محمد یوسفی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، مریم سلیمانی منشی صحنه، محمدرضا کردی مدیر صحنه، امید یوسفی موسیقی ، بابک حقی و شیما فرهمند عکاسان، مهدی رایگانی طراح پوستر و بروشور و شبنم موتابی به عنوان روابط عمومی این گروه را همراهی می کنند.

گفتنی است این نمایش تا ۱ تیر ماه هر روز به جز شنبه ها ساعت ۱۹ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود. علاقمندان می توانند علاوه بر خرید اینترنتی ، به صورت حضوری به گیشه تئاتر شهر مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۹۳۸۱۱۰۵۶۷۹جهت رزرو و هماهنگی تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *