” در اعماق ” نمایش فاخر و وزینی است


نمایش ” در اعماق ” به کارگردانی زنده یاد مصطفی عبداللهی که یکی از نمایشنامه های دشوار ماکسیم گورکی محسوب می شود ، این روزها در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر در حال اجرا می باشد . در روزی که بستگان زنده یاد عبداللهی با یاد این هنرمند ارزشمند به تماشای ” در اعماق ” نشستند ، خبرنگار تئاتر فستیوال نظر خانم روزبهانی ، خواهر همسر زنده یاد عبداللهی را در مورد نمایش جویا شد که شرح آن در ادامه آمده است .

در اعماق پیشنهاد می شود

خانم روزبهانی در مورد نمایش ” دراعماق ” گفت : از دید یک مخاطب  ، یک تماشاچی و نه یکی از بستگان نزدیک آقای عبداللهی می گویم نمایش بسیار فاخر و وزینی است، به خصوص از لحاظ دکور . بازی هنرپیشه ها ، نورپردازی و طنز تلخی که در دیالوگ های هنرپیشه ها بود و اینکه به راحتی می توانست با مخاطب ارتباط برقرار کند از نکات مثبت آن است . هدف اصلی نویسنده که کمک به نیازمندان و درک قشر ضعیف جامعه را مخاطب به خوبی می توانست درک کند و خودش را جای افراد ضعیف و تهی دست قرار دهد .

وی در مورد ارتباط با شخصیت های نمایش افزود : من خیلی توانستم با شخصیت ” هنرپیشه ” ارتباط برقرار کنم . به خاطر طنز تلخی که داشت ، هم می خندید و هم گریه می کرد و می توانست به راحتی با مخاطب ایجاد ارتباط کند . همچنین از بازی خانم شهین علیزاده هم بسیار لذت بردم .

ایشان در پایان در مورد از دست دادن مصطفی عبداللهی گفت : همانطور که گفتم نمایش بسیار فاخر و وزینی است ، فقدان آقای عبداللهی را در عرصه ی هنر خواهیم دید  . ایشان کسی بودند که هیچ کس نمی تواند جایشان را بگیرد . من از قول شاعران قدیم می توانم بگویم که ما در عرصه ی هنر کسی را از دست دادیم که :

از شمار دو چشم ، یک تن کم

از شمار خرد  ، هزاران بیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *