دلیل لغو برنامه «نقد تئاتر» چه بود ؟


برنامه «نقد تئاتر» که قرار بود با حضور ایوب آقاخانی و بهنام تشکر در شبکه چهارم سیما پخش شود در آخرین لحظه لغو شد.

برنامه نقد چهار

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از ایلنا ،  روابط عمومی شبکه چهارم سیما ساعت ۸ شب گذشته اعلام کرد: به اطلاع همکاران در رسانه‌ها می‌رساند، برنامه «نقد تئا‌تر» که قرار بود امشب ساعت ۲۱ با حضور بهنام تشکر روی آنتن برود، پخش نخواهد شد و تکرار برنامه «نقد سینمای ایران» با حضور نیکی کریمی، علیرضا شجاع نوری و شهاب حسینی، جایگزین آن می‌شود.

این اطلاع‌رسانی در شرایطی صورت گرفت که دست‌اندرکاران برنامه «نقد تئاتر» و روابط شبکه چهارم سیما یک روز قبل اعلام کرد: نمایش «سه گانه پاریسی» با هنرنمایی بهنام تشکر و فریدون محرابی، با حضور امیرحسن ندایی، همایون علی آبادی، ایوب آقاخانی و بهنام تشکر در شبکه چهار، نقد و بررسی می‌شود.

مجید گیاهچی، تهیه‌کننده برنامه «نقد تئاتر» در توضیحی کوتاه درباره دلایل این اتفاق گفت: با توجه به مشکلات موجود امکان پخش برنامه وجود نداشت.

او در پاسخ به این پرسش که آیا نقد بررسی نمایش «سه‌گانه پاریسی» هفته آینده روی آنتن می‌رود یا نمایش دیگری جایگزین خواهد شد، اظهار کرد: تلاش ما این است که نقد و بررسی «سه‌گانه پاریسی» طبق وعده انجام شود اما اگر موفق نشویم نمایش دیگری جایگزین خواهد شد.

همچنین ایلنا نوشت : اگر حذف نام ایوب آقاخانی در خبر دوم روابط عمومی شبکه چهارم سیما در مقایسه با خبر نخست را سهوی در نظر بگیریم، قطعا مهمانان و مسئولان برنامه «نقد تئاتر» از پیش موافقت‌های لازم برای برپایی این جلسه نقد و بررسی را دریافت کرده بودند؛ اما اینکه کدام مسئول و به‌چه دلیل مانع پخش برنامه شد، همچنان روشن نیست.

يک نظر ثبت شده است .

  1. کاملیا .میم گفت:

    میشه بگید چه مشکلی بوده که پخش نشده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *