در سومین روز جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان چه گذشت ؟


چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، در سومین روز جشنواره  با اجرای ۶ نمایش صحنه ای و خیابانی مانند روزهای دیگر مورد استقبال تماشاچیان قرار گرفتند.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، نمایش های صحنه ای ” زبان اصلی ” به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی حافظ وقار کاری از هنرمندان تهران به مدت ۶۵ دقیقه در ۲ سانس تالار مهربان   و “به خنده گندم که رویای آرد” به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی ستار مهرشاد کاری از هنرمندان تهران به مدت ۵۵ دقیقه در تماشاخانه ماه در سومین روز از برگزاری جشنواره ملی تئاتر مهر به روی صحنه رفتند.

نمایش” زبان اصلی ” با موضوع آسیب های اجتماعی – عوامل طلاق و “به خنده گندم که رویای آرد” با موضوع دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

همچنین نمایش های خیابانی ” سنگ، کاغذ، قیچی” به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی کاری از تهران و “این سه تا” به نویسندگی و کارگردانی جلال مشتاقیان کاری از هنرمندان اصفهان در محوطه فرهنگسرای مهر و سطح شهر به نمایش گذاشته شد.

جشن تئاتر و مردم نیز از دیگر برنامه های ویژه روز سوم جشنواره بود که در محله چهار باغ فین با استقبال پرشور مردم منطقه روبرو بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *