«روز ناشنوا» و «مکاشفات راسکلنیکف» میهمان تماشاخانه آو می شوند


 دو نمایش «روز ناشنوا» ساعت ۱۷:۳۰ و «مکاشفات راسکلنیکف با آر. جی. دیو در گالری دوزخ» ساعت ۲۱، از ۱۵ مهرماه در تماشاخانه آو به صحنه می‌روند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئا‌تر فستیوال ، «روز ناشنوا» نوشته لزلی آیوازیان و بازیگری و کارگردانی آرزو منفرد کاری از گروه لیونا، مونولوگ اجرا شده در اختتامیه چهارمین فستیوال منولیو است و بلیت فروشی آن به نفع بچه‌های ناشنوا «با من حرف بزن» است. مارتین شمعون‌پور، مریم رحیم آبادی و بهرنگ رجبی از دیگر عوامل این اجرا هستند.

نمایش «مکاشفات راسکلنیکف» در واقع خط داستانی و شخصیت اصلی رمان یعنی راسکولنیکف از داستان داستایوفسکی گرفته شده است اما خود قصه اصلی و حال و هوای آن به تعریف پیمان مجیدی نویسنده نمایشنامه متفاوت شده است. وقایع داستان نیز در نیویورک و فضایی مدرن رخ می‌دهد و حسام منظور، رامین سیار دشتی، محمدرضا علی اکبری و روژین رحیمی در این اجرا به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این اجرا: مهراو نوری مدیر برنامه ریزی، تولید و اجرا، رضا حیدری طراح نور، سارا اسکندری طراح چهره‌پردازی، کیوان عسگری طراح اعلان، علی اصغر دادرس دستیار تولید و اجرا و علیرضا سعیدی روابط عمومی.

نمایش «اُدلو» برداشتی از «اتللو» شکسپیر به کارگردانی امیر افشاری و بازنویسی و دراماتورژی سهیل اعرابی و امیر افشاری از ابتدای مهرماه ساعت ۱۹ نیز به صحنه رفته و اجرای آن تا ۲۱ مهرماه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *