سالن قشقایی تئاترشهر تا جشنواره فجر آماده بهره‌برداری می‌شود


سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد که بازسازی سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر تا آغاز سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به پایان می‌رسد.

 تئاتر شهر تهران

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از مهر ، مسعود معمار درباره آخرین وضعیت برآورد کلی بازسازی باقیمانده در مجموعه تئاتر شهر که قرار بود توسط مشاور تعیین شده از سوی وزارت ارشاد ارائه شود، گفت: برآورد کلی نهایی شده ولی هنوز به ما تحویل داده نشده است. این برآورد حداکثر تا هفته آینده به دست ما خواهد رسید و پس از آن مناقصه را برای تعیین پیمانکار جدید جهت ادامه بازسازی مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: البته برآورد تعیین شده برای بحث ماشینری سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر ۱۵ میلیارد تومان است.

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت بازسازی سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تأکید کرد: کار بتون‌ریزی سکو در سالن قشقایی در دست انجام است و سکوی متحرک مورد نظر نیز برای این سالن ساخته شده است. کار دکوراتیو سالن قشقایی نیز در حال تکمیل شدن است و سالن قشقایی برای سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آماده بهره‌برداری می‌شود.

معمار افزود: سالن قشقایی نیز قطعا به مانند سالن سایه تکمیل و تا جشنواره تئاتر فجر آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی درباره وضعیت بودجه تخصیص داده شده برای بازسازی مجموعه تئاتر شهر، یادآور شد: حدود ۶ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مجموعه تئاتر شهر در نظر گرفته شده بود که از این اعتبار تنها حدود ۴۰۰ میلیون تومان از سوی سازمان مدیریت به ما تخصیص داده شده است که البته به ما قول داده شده که تا پایان ماه اعتبار بیشتری به ما تخصیص داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *