«سرگذشت دردناک شان پالمر» ویژه هنرمندان و منتقدان به روی صحنه می رود


نمایش «سرگذشت دردناک شان پالمر» به کارگردانی سعید زکی زاده روز شنبه ۲۲ خرداد یک اجرای ویژه برای هنرمندان و منتقدان انجام می دهد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش سرگذشت دردناک شان پالمر که نوشته پیام طامه است و کارگردانی آن را سعید زکی زاده انجام داده روز شنبه ساعت ۲۰.۳۰ میزبان هنرمندان و منتقدان تئاتر خواهد شد

در این نمایش که ابتدای هفته جاری با حضور قاسم زارع ، کیوان نخعی و جمعی از هنرمندان و خبرنگاران تئاتر در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران افتتاح شد بازیگرانی همچون بازی امیر رنجبران ، امین محمودی و عدنان فراهانی ایفای نقش می کنند.

سرگذشت دردناک شان پالمر که یک پرونده جنایی را روی صحنه نمایان می کند ، فضایی خشونت بار از جامعه ای اروپایی را بررسی می کند.

در این گروه محمدرضا زکی زاده ابیانه به عنوان تهیه کننده ، وحید رنجبر به عنوان مشاور کارگردان ، متین خاکپور به عنوان مدیر اجرایی و آیدا پالیزگر به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز حضور دارند.

طراحی صحنه و ساخت دکور بر عهده مرتضی روستا ، طراحی و اجرای نقاشی دیوار بر عهده سینا آبسالان ، طراحی لباس بر عهده ماهرخ سلیمانی پور ،موسیقی و طراحی افکت صوتی نریمان علی اکبری ، طراحی نور همایون حجت هستند.

از دیگر عوامل این نمایش یگانه کوشکی باغی منشی صحنه ، مونا پور محمدی و ستاره حداد مدیران صحنه ، دوخت لباس رزیتا خانیان و ماهرخ سلیمانی پور ، عکاس کیان دخت عباس آبادی ، تبلیغات مجازی نوید آغاز ، طراحی گرافیک استودیو ۴۵ ، ساخت تیزر عدنان فر اهانی و امین محمودی هستند.

“سرگذشت دردناک شان پالمر” ساعت ۲۰.۳۰ هر شب به غیر از شنبه ها در سالن انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه می رود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *