شرایط حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر “هایفست” برای علاقمندان ایرانی


موسسه هنرهای نمایشی باران از همکاری با جشنواره بین‌المللی تئاترهایفست با حضور علاقمندان ایرانی در کشور لهستان و شرکت در سمینارها و ورک شاپ‌ها به منظور آشنایی با جو آثار هنری جهان و امکان مبادله‌ تجربیات و ایده‌های نو در عرصه تئاتر، خبر داد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاترفستیوال به نقل از روابط عمومی موسسه هنرهای  نمایشی باران، این آموزشگاه با همکاری جشنواره بین المللی تئاتر هایفست(Highfest) ارمنستان از علاقمندان سفر به این جشنواره که مربوط به تئاتر کشورهای استقلال ‌یافته شوروی سابق است ،ثبت نام به عمل می‌آورد.

این تور تئاتری برای تماشای نمایش‌های جشنواره و شرکت در ورکشاپ‌های تخصصی تئاتری که در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود، است.

 جشنواره بین‌المللی تئاتر «هایفست» هر ساله از اول تا دهم اکتبر در ایروان، پایتخت ارمنستان برگزار می‌شود. اجراهای جشنواره در ژانرها و گونه‌های مختلفی از جمله درام، کمدی، پانتومیم، سیرک، تئاتر خیابانی، و …  اجرا می‌شوند و علاوه بر برنامه‌های اصلی جشنواره، سمینارها و کلاس‌هایی نیز، هم برای شرکت‌کنندگان و هم برای تماشاگران به منظور آشنایی با جو آثار هنری جهان و امکان مبادله‌ تجربیات و ایده‌های نو در عرصه تئاتر، برگزار می‌شود.

نام‌نویسی در این برنامه برای اعضای باران همراه با ۱۰ درصد تخفیف وبرای اعضای تیوال ۵ درصد تخفیف خواهد داشت.

این تور به دو صورت هوایی با بهای ۱۷.۰۰۰.۰۰۰ریال و ۲۲.۰۰۰.۰۰۰ریال انجام می شود که شامل ویزا، بلیت رفت و برگشت، اسکان، ترنسفر، غذا، کل بلیت‌های نمایش های جشنواره، ورکشاپ‌های تخصصی، مراسم افتتامیه جشنواره و گشت است.

علاقمندان جهت ثبت نام به خیابان استاد نجات الهی، ابتدای خیابان اراک، پلاک ۷۲، واحد ۷مراجعه و یا با شماره۸۸۹۰۰۷۸۰تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *