عاطفه تهرانی ˝کافه لته˝ را به روی صحنه تالار سایه می برد


عاطفه تهرانی با اعلام خبر اجرای تازه‌ترین اثر خود در سال ۹۵ گفت: نیمه دوم سال نمایش “کافه لته” را در تالار سایه به صحنه خواهم برد؛ اما هنوز تاریخ دقیق اجرا مشخص نیست.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، عاطفه تهرانی با ارائه توضیحاتی در رابطه با این نمایش بیان کرد: “لته” اسم رودخانه‌ای در هادس یونان بوده است. در اساطیر آمده مردگانی که به هادس می‌رفتند از آب آن می‌خوردند و زندگی گذشته خود را فراموش می‌کردند. این اتفاق اکنون در کافه‌ای به این نام رخ می‌دهد، افراد به آن وارد می‌شوند تا گذشته خودشان را از یاد ببرند.

تهرانی عنوان کرد: این کار کاملا مبتنی بر حرکت است و گروه برای رسیدن به نقطه مورد نظر خود تمرینات یک ساله‌ای را پشت سر گذاشته است.

او همچنین در رابطه با افرادی که در این نمایش نقش آفرینی می‌کنند خاطرنشان کرد: با توجه به زمان اجرای نمایش که در نیمه دوم سال خواهد بود، احتمال تغییراتی در گروه بازیگران وجود دارد، زیرا در آن زمان در نمایش‌های دیگری حاضر خواهند بود. بر این اساس اسامی آنها در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ عاطفه تهرانی نمایش “برف نیمه مرداد” را مردادماه سال گذشته در سالن ارغنون به صحنه برد که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *