علیرضا نادری به یاد فرزندش با “متاستاز” همراه شد


شب گذشته ۱۷ آذر ماه ، نمایش “متاستاز” میزبان علیرضا نادری به عنوان یکی از همپایان بیماران مبتلا به سرطان بود .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش “متاستاز” به کارگردانی علی اصغر دشتی که ۱۷ آذر ماه آخرین اجرای خود را در سالن رودکی پشت سر گذاشت ، میزبان علیرضا نادری نمایشنامه‌نویس، فیلمنامه‌نویس و کارگردان تئاتر بود . او که دو سال پیش پسر خود را بر اثر بیماری سرطان از دست داده است، از تجربیات همپایی و روزهای سخت بیماری فرزندش گفت .

بعد از پایان اجرا، علی‌اصغر دشتی کارگردان و آرش وفاداری تهیه‌کننده این نمایش لوح یادبودی را به نمایندگی از گروه اجرایی به نادری هدیه کردند.

دشتی با اشاره به شرایط دشوار علیرضا نادری در زمان بیماری و مرگ پسرش یادآور شد: تقریبا دو سال پیش در چنین روزهایی یک نفر مدام از معجزه حرف می‌زد و امیدوار بود فرزندش که بر اثر متاستاز بیماری سرطان از دست رفته بود، بار دیگر به زندگی برگردد. امشب بیستمین «متاستاز» ما بود و همه گروه مفتخریم کسی را در کنار خود داشتیم که سال‌ها در کنار خانواده‌اش تجربه همپایی دشواری را داشته است.

این کارگردان سپس از روی صحنه پایین رفت و دست علیرضا نادری را گرفت و او را به صحنه آورد.

دشتی گفت: وقتی امشب آقای نادری روی صحنه نمایش ما حاضر شد و قطعه‌ای را درباره تجربه‌اش بیان کرد، نمی‌دانستم چه خواهد گفت اما به پاسداشت همکاری‌اش با اجرای این نمایش، لوحی را به امضای گروه به ایشان تقدیم و شرمندگی خود را هم اعلام می‌کنیم که در تمام دوران دشواری که پشت سر گذاشت، از او غافل بودیم.

گفتنی است نمایش “متاستاز” تاکنون در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر ، تالار شمس و سالن رودکی به روی صحنه رفته است .

شیما مهدوی، ایلناز شعبانی، یاسمن ادیبی، مهتاب پرنیان، فاطمه صادقی و ملیکا روح‌انگیزی اجراگران نمایش «متاستاز» هستند و فرشاد فزونی نیز ساخت و اجرای موسیقی آن را برعهده دارد.

“متاستاز” در ادامه اجراهای خود در تماشاخانه ارغنون و تالار مولوی نیز به روی صحنه خواهد رفت .

۴ نظر ثبت شده است .

  1. محمدرصا گفت:

    خدا را شکر که روحیه خوبی دارند ایشان. خداوند صبر به ایشان و همسرشان و ح بدهد.

  2. kabir گفت:

    .من امید واری رو از شما یاد گرفتم…مرگ سینا ب این معنی نیست ک اون ار ز بین رفته….رفتن سینا مثل ی کشتی میمونه که که لنگرشو از لنگر گاه بیرون میکشه…و تو افق دریا گم میشه این بدین معنی نیست که اون کشتی از بین رفته . از حوضه دید ما خارج شده..سینا در قلب تمام اهلی غیر هنری هم زندست قطعا ……..

  3. م . خلعتبری گفت:

    این تئاتر بی نظیر و فوق العاده بود ایشالله اجراها ادامه داشته باشه

  4. توفیقی گفت:

    احسنت عجب صبری خدا به علیرضا نادری عزیز داده سخنان این مرد همیشه سرشار از تسلیم در برابر قضا و قدر الهی است خدا فرزندشان را غریق رحمت نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *