علی سرابی نمایش «چهار فصل» را در کشور کانادا به روی صحنه می برد


علی سرابی این روزها برای برگزاری کارگاه بازیگری و همچنین تمرین اثری نمایشی برای اجرا در شهر ونکوور، در کشور کانادا حضور دارد.


تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از مهر ، این بازیگر تئاتر درباره حضور خود در کشور کانادا گفت: حدود ۵ ماه پیش کارگاهی را با موضوع بازیگری در کانادا برگزار کردم. در حال حاضر نیز در شهر ونکوور کانادا به سر می‌برم و این کارگاه بازیگری را مجددا در این شهر برگزار کردم که با حضور دانشجویان رشته‌های مختلف و علاقه‌مند به بازیگری تئاتر، برگزار شد.

سرابی درباره خروجی این کارگاه بازیگری توضیح داد: در ادامه کارگاه مدنظر، با حضور حدود ۶ تا ۷ نفر از هنرجویان منتخب کارگاه، روی نمایش «چهار فصل» نوشته امید سهرابی کار می‌کنیم. این نمایش که متنی جذاب و دوست داشتنی است، دارای ۴ اپیزود است که البته ۲ اپیزود از آن را پیش از این به صورت تئاتر زنده در ویژه‌برنامه تحویل سال نو در شبکه یک اجرا کردم.

بازیگر نمایش‌های «تهران – پرندک» و «ماچیسمو» درباره اجرای عمومی نمایش «چهار فصل» در کشور کانادا، توضیح داد: قرار است این نمایش را در روز ۹ آگوست (۱۸ مردادماه) در قالب ۲ اجرا در شهر ونکوور و برای ایرانیان مقیم کانادا اجرا خواهیم کرد.

وی درباره احتمال اجرای نمایش «چهار فصل» در ایران یادآور شد: اگر از بازی‌ها و اجرا در ونکوور کانادا راضی باشم، به دنبال جذب حامیان خصوصی در ایران برای اجرای اثر در اوایل سال ۹۵ در تهران با حضور بازیگران حرفه‌ای خواهم رفت.

سرابی که قرار است نمایش «چهار فصل» را به همراه مارال بنی‌آدم کارگردانی مشترک کند، درباره تشابه کارگاه بازیگری برگزار شده در ونکوور کانادا با کارگاه‌های بازیگری که پیش از این در ایران برگزار کرده بود، اظهار کرد: این کارگاه متفاوت از کارگاه‌هایی است که در ایران برگزار کردم. کارگاه بازیگری در ونکوور کانادا در ۵ تا ۶ جلسه برگزار شده و شرکت کنندگان در آن، مبتدی هستند و به صورت حرفه‌ای بازیگری تئاتر را تجربه نکرده‌اند.

آنیتا زنگانه، رضا راد، فرشید فخروی، رامین خویی، سینا شانه‌ای، محمد مرتضوی، ایمان کربلاییان، پویا مصطفوی و سرابی در نمایش «چهار فصل» به ایفای نقش می‌پردازند. بهزاد فروتن نیز در مقام آهنگساز این اثر نمایشی با گروه همکاری می‌کند.

يک نظر ثبت شده است .

  1. قسم گفت:

    خوش بحال شاگردای سرابی.
    پس اینقده درگیر بوده که این چند وقت نمایش روی صحنه نداشت. دلمون تنگ شده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *