«شاه لیر» برای آزمون گروه کُر نمایش فراخوان داد


مسعود دلخواه و نادر مشایخی کارگردان و آهنگساز نمایش «شاه لیر» برای تکمیل گروه کر، تکخوان و همخوان این پروژه تست می گیرند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی گروه، مسعود دلخواه کارگردان و نادر مشایخی آهنگساز «شاه لیر» برای تکمیل گروه کر، تکخوان و همخوان این پروژه فراخوان دادند.

این آزمون در روزهای یکشنبه ۱۷ تیر، سه شنبه ۱۹ تیر و پنجشنبه ۲۱ تیر در پلاتو شماره ۲ تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

از هنرمندان حرفه‌ای یا نیمه حرفه ای موسیقی دعوت می شود برای شرکت در این آزمون و مصاحبه بعد از دریافت نوبت از طریق شماره تماسی که در انتهای فراخوان آمده در یکی از روزهای ذکر شده بالا، ساعت ۱۱ صبح در محل تئاتر شهر واقع در پارک دانشجو، چهارراه ولیعصر حضور به هم رسانند.

در این پروژه هیچ گونه هزینه ای از علاقه مندان و انتخاب شدگان جهت اجرای نمایش دریافت نمی شود و آزمون انتخاب خواننده ها نیز کاملا رایگان است. متقاضیان لازم است پارتیتور قطعه یا قطعه هایی را که برای اجرا انتخاب می کنند، همراه داشته باشند.

دانش نت خوانی، سابقه اجرای عمومی حرفه ای یا نیمه حرفه ای در زمینه خوانندگی و علاقه مند بودن به حضور داوطلبانه در گروه کر پروژه «شاه لیر»، شرط های اصلی شرکت در این آزمون هستند.

نمایش «شاه لیر» اثر ویلیام شکسپیر به کارگردانی مسعود دلخواه و آهنگسازی نادر مشایخی پاییز ۱۳۹۷ در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

علاقه مندان برای ثبت نام برای آزمون و رزرو نوبت (ظرفیت هر روز محدود است) به صادق حیدری دستیار کارگردان نمایش به شماره تلفن ۰۹۳۵۷۵۶۸۶۷۷ به صورت پیامک پیغام بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *