فراخوان اجرای عموم در تماشاخانه سه نقطه


تماشاخانه سه نقطه به منظور اجرای عموم آثار نمایشی در سال ۹۴ و در تالارهای استاد رکن‌الدین خسروی و استاد خسرو شکیبایی فراخوان داد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، محمدحسن نجفی رئیس تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، در خصوص این فراخوان گفت: «آثاری که در سبک و شیوه های اجرایی به تجربه هایی نو پرداخته باشند و همچنین آثاری که از متون نویسندگان مطرح عرصه نمایشنامه نویسی جهان بهره گرفته باشند، در اولویت اجرا در تماشاخانه سه نقطه خواهند بود.»
او همچنین افزود: «تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه به منظور تجهیز و بهینه‌سازی تالارهای نمایشی (امکانات نورپردازی و صوتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، جایگاه تماشاگران و عایق صوتی و آکوستیک سالن‌ها) اجراهای خود را در اردیبهشت و خرداد لغو تا فضای حرفه ای و دارای امکانات مناسب برای هنرمندان را فراهم کنند.»
بنابراین آمادگی خود را برای دعوت و میزبانی اساتید،هنرمندان و دانشجویان (رشته هنرهای نمایشی)،  را جهت اجرا اعلام می‌کند.
متن این فراخوان به این شرح است: 
تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه به عنوان یک مجموعه آموزشی، تولیدی و اجرایی در حوزه تئاتر کوشیده است ضمن آموزش دقیق و ایجاد امکان تولید آثار نمایشی، شرایط اجرای نمایش را برای هنرمندان فراهم آورد.
بدین منظور متقاضیان محترم می‌توانند ضمن تکمیل و ارائه فرم درخواست اجرا، سه نسخه از متن نمایش مورد نظر خود را، به پست الکترونیکی   Tamashakhane3noghte@gmail.com ارسال یا به صورت حضوری تماشاخانه سه نقطه واقع در میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی‌زاده، مراجعه کرده و متن را ارائه دهند. همچنین نمایش‌هایی که هم اکنون آمادگی اجرا در تماشاخانه سه نقطه را دارند می‌توانند ضمن ارائه فیلم نمایش، در صورت لزوم درخواست بازبینی حضوری کنند.
نکات قابل توجه:
۱-به دلیل ویژگی های اختصاصی تالار، آثار نمایشی که مطابق با امکانات و ظرفیت تماشاخانه باشند، در اولویت قرار دارد.
۲-برای اجرای نمایش در تماشاخانه سه نقطه بهتر است دکور پیشنهادی پرتابل باشد.
۳-کلیه آثار ارسالی برای تماشاخانه محفوظ می‌ماند.
۴- آثار پیشنهادی پس از تأیید از سوی شورای هنری تماشاخانه، برای بازبینی نهایی و صدور مجوز به شورای محترم نظارت و ارزیابی مرکز هنرهای نمایشی ایران ارائه می‌شود.
مهلت ارائه درخواست تا پایان تیرماه است و مراجعین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۹۵۲۳۹۲ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *