فراخوان چهارمین کنفرانس بین المللی تئاتر باکو منتشر شد


فراخوان شرکت در چهارمین کنفرانس بین المللی تئاتر باکو با موضوع روند «تئاتردرجهان در قرن بیست و یکم» از سوی وزارت فرهنگ و گردشگری جهوری آذربایجان منتشر شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، چهارمین کنفرانس بین‌المللی تئاتر باکو ۱۷ و ۱۸ آبان ماه ساری جاری برگزار می شود. این کنفرانس در چارچوب برنامه دولت آذربایجان برای توسعه تئاتر در سال‌های ۲۰۰۹-۲۰۱۹ سازماندهی شده است.

موضوع اصلی کنفرانس «چند فرهنگی و تئاتر» است و هدف اصلی از برگزاری این کنفرانس امکان ایجاد فضای مناسب برای دست‌اندرکاران برجسته تئاتر و کارشناسان از سراسر جهان است. این کنفرانس می‌تواند مکانی مناسب برای بحث در مورد چالش‌های مشترک و فرصت‌هایی که تئاتر معاصر با آن مواجه است، باشد.

شرکت کنندگان باید مختصری از بیوگرافی خود را به همراه متن کامل مقاله (بیش از ۱۰۰۰ کلمه نباشد) و یا متن کامل پایان‌نامه به همراه تعدادی عکس برای ارائه در کنفرانس به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

زبان‌های مورد استفاده در کنفرانس انگلیسی، روسی و ترکی آذربایجانی است. تمامی مقالات ارائه شده در کنفرانس به سه زبان به چاپ خواهند رسید.

وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان هزینه اقامت، هزینه ایاب و ذهاب در آذربایجان و هزینه غذا را به مدت سه روز از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۵ برعهده خواهد گرفت.

آخرین مهلت ارسال آثار به مرکز ملی اسیتژ ایران هشتم خرداد ماه ۱۳۹۵است.

مرکز ملی اسیتژ ایران تمامی امور مربوط به رایزنی‌ها و مراحل اخذ ویزا و دیگر ارتباطات بین‎المللی را عهده‎دار است، ولی هیچ گونه حمایت مادی از شرکت‎کنندگان نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *