فراخوان ثبت نام کارگاه های آموزشی «گروه تئاتر اودین» اعلام شد


اداره کل هنرهای نمایشی برای ثبت نام هنرمندان، منتقدان و پژوهشگران تئاتر در ۴ کارگاه آموزشی به سرپرستی «یوجینو باربا» فراخوان داد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، اداره کل هنرهای نمایشی با همکاری گروه «تئاتر اودین» به سرپرستی «یوجینو باربا» کارگردان و نظریه پرداز برجسته تئاتر معاصر، از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه ۹۵ اقدام به برگزاری ۴ کارگاه پیشرفته برای هنرمندان، منتقدان و پژوهشگران تئاتر می‌کند و علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت آموزشی، تنها تا «۱۰ بهمن ماه» فرصت دارند تا ضمن تکمیل و ارسال فرم درخواست حضور در کارگاه، نسبت به ثبت نام برای کارگاه‌های آموزشی مورد علاقه خود اقدام کنند.

به علت محدودیت ظرفیت کارگاه ها، شرکت کنندگان نهایی بر مبنای «اطلاعات درج شده در فرم درخواست» و با مشورت «گروه تئاتر اودین» انتخاب می‌شوند.

به دلیل لزوم ترجمه اطلاعات دریافتی و تکمیل مراحل ثبت نام برای پذیرفته شدگان نهایی، مهلت ثبت نام تمدید نمی شود.

متقاضیان لازم است پس از تکمیل فرم «درخواست شرکت در کارگاه های آموزشی گروه تئاتر اودین» آن را همراه با «یک عکس از متقاضی» و در موعد مقرر به ایمیل (ساسان پیروز مدیر کارگاه های آموزشی گروه تئاتر اودین) sasan.pirouz@gmail.com  ارسال کنند.

در این فراخوان آمده است ظرفیت کارگاه های «مفهوم حرکت»، «دینامیک و هماهنگی» و «پیدا کردن معنای نهان» شامل ۱۶ شرکت کننده و ۴ مشاهده‌گر (منتقد، پژوهشگر، کارگردان و …) است و تمرین‌های عملی در کارگاه انجام خواهد شد.

زمان و چگونگی پرداخت شهریه کارگاه‌ها، پس از مشخص شدن پذیرفته شدگان نهایی اعلام می‌شود و حضور در کارگاه مستلزم ارائه فیش پرداخت شهریه در موعد مقرر خواهد بود.

کارگاه پیشرفته (۱) توسط یوجینو باربا و ژولیا وارلی در روز ۱۷ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۱ و با ظرفیت ۴۰۰ نفر برگزار می شود. مبلغ شهریه ۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

کارگاه پیشرفته (۲) توسط روبرتا کریری در روز ۱۷ بهمن از ساعت ۱۱.۳۰ تا ۱۳ با ظریت ۱۶ نفر و ۴ مشاهده گر برگزار می شود و شهریه آن ۳۰ هزار تومان است.

کارگاه دینامیک و هماهنگی توسط کارولینا پیزارو و النا فلوریس از ۱۸ تا ۲۰ بهمن و در ساعت ۹ تا۱۳ برگزار می شود. این کارگاه ۳ جلسه ای ۱۶ نفر را می پذیرد. ۴ مشاهده گر نیز می توانند در آن شرکت کنند. مبلغ شهریه ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

کارگاه پیدا کردن معنای نهان توسط دونالد کیت در روز های ۱۸ تا ۲۰ بهمن و از ساعت ۹ تا ۱۳ برگزار می شود که این کارگاه نیز شامل ۱۶ نفر و ۴ نفر مشاهده گر خواهد بود. شهریه آن نیز ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

در مدتِ حضورِ گروه تئاتر ادین سه برنامه اجرایی نیز پیش‌بینی شده است که شامل اجرای نمایش «درخت» به کارگردانی «یوجینو باربا» از ۱۵ بهمن ماه در تالار حافظ به مدت ۵ شب، کنسرت پرفرمنس «یاس» با حضور «ایبن نیگل راسموسن» دوشنبه ۱۸ بهمن ماه و تمرین با حضور تماشاگر/ شرح تمرین: تمرین قطعه‌ای نمایشی با هدایتِ «ژولیا وارلی» برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *