«فرانکنشتاین» جمعه ۲۲ آذر ماه به صحنه نمی رود


نمایش«فرانکنشتاین» به نویسندگی و کارگردانی ایمان افشاریان در تالار اصلی تئاتر شهر روز جمعه ۲۲ آذرماه اجرایی ندارد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، نمایش«فرانکنشتاین» به نویسندگی و کارگردانی ایمان افشاریان در تالار اصلی تئاتر شهر روز جمعه ۲۲ آذر ماه به صحنه نمی رود.

این اثر نمایشی که از روز سوم آذر ماه اجرای خود را آغاز کرده هر روز ساعت ۲۰ به مدت زمان ۹۰ دقیقه در تالار اصلی به صحنه می رود. پژمان جمشیدی، بانیپال شومون، آناهیتا افشار، محمد پویا، سوده شرحی، سیاوش میری، حامدابریشمی، امید رضایی، فرید کیامرثی، محمد حقیقی پور، مهدی روحانی، مجتبی نصرت، سعید زینلی، حسین آیرمی، مبین تقوی، توحید لواسانی، امین رجایی و پویا نجفی بازیگران نمایش هستند.

فرانکنشتاین روایتگر دانشمند جاه‌طلبی است که با استفاده از کنار هم قرار دادن تکه‌های بدن مردگان و اعمال نیروی الکتریکی، جانوری زنده به شکل یک انسان و با ابعادی اندکی بزرگ‌تر از یک انسان معمولی می‌سازد. موجودی با صورتی مخوف و ترسناک که بر همه جای بدنش رد بخیه‌های ناشی از دوختن به چشم می‌خورد. این موجود تا بدان حد وحشتناک است که همگان، حتی خالقش از دست شرارت‌های او فرار می‌کنند. هیولایی که خالقش نیز نمی‌تواند آن را کنترل کند و خود مقهور آن می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *