دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر مشخص شد


فرهاد مهندس پور نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر با حکم مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منصوب شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، فرهاد مهندس پور با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«هنرمندارجمند

جناب آقای فرهاد مهندس پور

جشنواره بین المللی تئاتر فجر با پیشینه ۳۵ساله خود و تجربیات ارزشمند ادوار گذشته وحضور گروه های نمایشی برجسته از ایران و دیگر کشورهای جهان اعتبار و جایگاه ویژه ای در میان رویدادهای بین المللی تئاتر منطقه یافته است.

خوشبختانه در سالیان اخیر و با افزایش اجراهای تئاتر درسراسر کشور این رویداد نیز سهم عمده و اساسی خود را به مرور تولیدات نمایشی سال اختصاص داده و از این طریق به ساختاری کارآمدتر دست پیداکرده است.

بی شک رویکرد و برنامه های جشنواره بین المللی تئاترفجر به عنوان بزرگترین رویداد تئاتری کشور در جهت گیری جریان عمومی تئاتر بسیار اثرگذاراست. با این شرایط و با توجه به گسترش دایره مخاطبان، فعالان، دانش آموختگان و تشکل های صنفی حوزه تئاتر ضروری است تا بر پایه تجربیات ارزشمند ادوار پیشین و شناخت چالش ها و فرصت های موجود، تدابیر امیدبخش در برنامه ریزی و اجرای این رویداد بزرگ هنری به کار گرفته شود.

با سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه های حرفه ای و آموزشی و همچنین تجربیات گرانقدرتان در مدیریت های اجرایی و تخصصی تئاتر، امیدوارم با حضور شما درجایگاه دبیر سی وششمین جشنواره بین المللی تئاترفجر و با بهره گیری از تمام توان مشاوره ای، حمایتی و اجرایی تئاتر کشور، شاهد برگزاری جشنواره ای پویا و موفق باشیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *