فریبا متخصص : همیشه از حضور در جشنواره تئاتر فجر پرهیز داشتم .


فریبا متخصص بازیگر مطرح سینما ، تئاتر و تلویزیون که فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر آغاز کرده است در جشنواره ی تئاتر فجر امسال با بازی در دو نمایش “طپانچه خانم” و “هیچ کس نبود بیدارمان کند” حضوری پررنگ داشت . وی از طرف هیئت داوران به خاطر بازی در این دو نمایش برگزیده بهترین بازیگر زن سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر در بخش “مسابقه تئاتر ایران” شد . همین بهانه ای شد برای گفتگوی کوتاهمان با او که می توانید در ادامه بخوانید :

فریبا متخصص اختتامیه تئاتر فجر

فریبا متخصص در رابطه با این نقش های خود در این دو نمایش به خبرنگار تئاتر فستیوال گفت : من برای نمایش “طپانچه خانم” که در بخش تازه های تئاتر ایران بود و همچنین نمایش”هیچکس نبود بیدارمان کند” که در بخش مرور تئاتر ایران در جشنواره حضور داشت ، جایزه گرفتم .

در “طپانچه خانم” نقش خانمی را داشتم که می خواست طپانچه هایش را حفظ کند و در “هیچکس نبود بیدارمان کند” نقش دده ای را داشتم که به زبان لری حرف می زد .

وی در رابطه با آمادگی برای بازی در نمایشطپانچه خانمکه اولین اجرای آن در جشنواره تئاتر فجر سی و چهار به روی صحنه می رفت گفت : حدود ۶۰ جلسه تمرین داشتیم که سخت بود . چون شب ها تا دیر وقت تمرین می کردیم . خیلی اذیت شدیم . ولی خب نتیجه داد .

وی در رابطه با نمایش هایی که در جشنواره امسال اجرا شد اذعان داشت : من فقط نمایش”هملت” از آلمان و یک نمایش دیگر را دیدم که اسمش یادم نیست . چون تمرین می کردیم دیگر فرصت نبود به تماشای نمایش های جشنواره بنشینم .

متخصص درباره کیفیت جشنواره امسال به خبرنگار تئاتر فستیوال توضیح داد : این اولین بار است که در جشنواره تئاتر فجر شرکت می کنم . همیشه از این مسئله پرهیز داشتم .

وی در این باره افزود : خیلی علاقه ندارم چه در جشنواره فیلم فجر سینما و چه در جشنواره تئاتر فجر کار کنم . دوست دارم همه چیز با صبر باشد و آرام آرام و با خیال راحت تمرین شود . عجله هر کسی را اذیت می کند .

فریبا متخصص درباره ی دریافت این جایزه ی تئاتری گفت : دریافت این جایزه یک حس تازه ای است که خوب است .

۲ نظر ثبت شده است .

  1. تیموری گفت:

    جرا تئاتر کم کار می کنید ؟؟؟

    ماشاالله که اولین بار بازی کردین جایزه هم بردین .

  2. کرین گفت:

    یکی از بهترین بازی های فریبا متخصص در شهرزاد می تونید شاهد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *