مجری مراسم اختتامیه سی وسومین جشنواره تئاتر فجر مشخص شد


اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با پاسداشت جعفر والی و اجرای فرزاد حسنی برگزار می‌شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، اردشیر صالح‌پور – دبیر جشنواره تئاتر فجر – با اعلام این خبر گفت: در اختتامیه امسال علاوه بر تجلیل از چهار شهید تئاتر، پاسداشت چهار هنرمند پیشکسوت را هم داریم. در این راستا دو هنرمند از تهران و دو هنرمند از شهرستان تقدیر می‌شوند.

به گفته‌ی او، جعفر والی – بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر -، حسینعلی طباطبایی – از مترجمان تئاتر و از اساتید دانشکده هنرهای دراماتیک – به‌عنوان دو هنرمند از تهران، در کنار بدری بدرالسادات برنجانی – هنرمند پیشکسوت اهواز – و احمد سپاسدار – هنرمند با سابقه شیراز – تجلیل خواهند شد.

صالح‌پور اظهار کرد: در این برنامه، یادمان هنرمندان درگذشته‌ی امسال را داریم و یاد هنرمندانی مانند انوشیروان ارجمند، مجید بهرامی، احمد بیگدلی و … گرامی داشته می‌شود.

دبیر جشنواره تئاتر فجر ادامه داد: کارگردانی برنامه اختتامیه توسط اعضای ستاد برگزاری جشنواره انجام می‌شود و طراحی صحنه آن را رضا مهدی‌زاده برعهده دارد.

او افزود: آیین پایانی جشنواره تئاتر فجر ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه با اجرای برنامه‌های آیینی در فضای باز و لابی تالار وحدت آغاز می‌شود و مراسم رسمی در داخل تالار از ساعت ۲۰ آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *