مجید قناد نمایش “شاهزاده و خرس” را افتتاح می کند


نمایش “شاهزاده و خرس”به نویسندگی و کارگردانی “ماندانا عبقری ” توسط “مجید قناد” در تالار هنر افتتاح می شود.
تئاتر فستیوال
به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش “شاهزاده و خرس”به نویسندگی و کارگردانی “ماندانا عبقری ” روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ساعت ۱۸ توسط “مجید قناد”هنرمند خاطره ساز کودکان و نوجوانان و با حضور “نسرین نکیسا” بازیگر سینما و تلویزیون در تالار هنر افتتاح می شود.
این نمایش که براساس داستانی با همین نام از “تینا هو” اقتباس شده است ، درباره ی زندگی یک نوجوان اسکیمو است که برای نجات جان شاهزاده خانمی که گرفتار طلسم غرور شده و اسیر ترولهاست به آخر دنیا می رود و در طی مسیر با اتفاقات بسیاری روبرو می شود.
این پسر اسکیمو در طی مسیر اخلاق  ناپسند خود را ترک کرده و تبدیل به کودکی دانا میشود.
علیرضا دهقانی مشاور کارگردان است و بازیگران نمایش  مانداناعبقری، احمدعباس زاده، راشین رضایی، پویاشش پری، علی پرویز و محمد معین محرری می باشند.
طراحی لباس و صحنه نیز به عهده ی ماندانا عبقری و رکسانه عبقری است و تنظیم و میکس و مسترینگ موسیقی های نمایش را دانیال استاد عبدالحمید انجام داده که خواننده ی قطعات و آهنگهای نمایش نیز هست.
دیگر عوامل نمایش عبارتند از : دستیار کارگردان: نادیا شاکری ، مدیر صحنه: شهراد حسامی ، منشی صحنه:سمیه نوحی ، عکاس:هلیاشکریه زاده ، مسئول روابط عمومی و تبلیغات:روشنک کریمی و روژین ستاری.
اجرای صبح نمایش شاهزاده و خرس در بهمن و اسفند ۹۷ میزبان کودکان و نوجوانان مدارس می باشد که مربیان می توانند با شماره ی رزرو ۰۹۳۰۷۰۲۰۶۷۱ برای هماهنگی سانس صبح تماس بگیرند.
 تالار هنر همه روزه به جز شنبه ها ساعت ۱٨ میزبان کودکان و نوجوانان می باشد و علاقمندان می توانند با شماره ی  ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و ۰۹۳۳۳۴۷۲۷۰۰ برای سانس های عصر هماهنگ کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *