در مصاحبه اختصاصی با تئاتر فستیوال :

مرتضی آقا حسینی : “خنکای ختم خاطره” اثر فاخری است که می تواند شش ماه دیگر اجرا برود


نمایش “خنکای ختم خاطره” به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ  یکی از نمایش هایی بود که در بخش بین الملل سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفت . به همین بهانه خبرنگار تئاتر فستیوال گفت و گویی با مرتضی اقا حسینی یکی از بازیگران این نمایش داشته است که می توانید آن را در ادامه بخوانید :

تئاتر فستیوال

نازنین محب اهری – تئاتر فستیوال : مرتضی آقاحسینی با بیان اینکه  نمایش “خنکای ختم خاطره” تجربه ی دو بار اجرای عمومی را داشته است ، گفت : این بار “خنکای ختم خاطره” با شکل و شمایل دیگری که خود آقای آذرنگ طراحی و کارگردانی کرده اند ، اجرا رفته است و ورژنی که شما و تماشاگران دیدید ، هم در اجرای عمومی و هم در جشنواره خیلی مورد استقبال قرار گرفت .

او ادامه داد : به نظرم این نمایش اثر فاخری است و این امکان را دارد که بتواند حداقل شش ماه دیگر در تهران اجرا برود . امیدوارم این شرایط مهیا بشود و تماشاگران بیشتری بتوانند این نمایش را ببینند .
این بازیگر تئاتر در مورد کیفیت آثار حاضر در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر گفت : متاسفانه چون خودم درگیر اجرای “خنکای ختم خاطره” بودم ، خیلی نتوانستم نمایش ها را رصد کنم ولی شنیده ام در بخش بین الملل آثار بسیار فاخر و خوبی آمده اند و نمایش های خارجی نسبت به سال های گذشته خیلی بهتر بوده اند و این جای خوشحالی دارد . امیدوارم این روند ، خوب ، بهتر و رو به بهبود باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *