“مرگ” وودی آلن در تماشاخانه بازیگاه


نمایش “مرگ” یکی از نوشته های وودی آلن نویسنده‌ی مشهور آمریکایی به کارگردانی نیما ذاکر و تهیه کننده گی داوود نامور از ۲۹ فروردین ماه ۹۵ در سالن بازیگاه به روی صحنه می‌رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی این نمایش، “مرگ” داستان شهری کوچک است که قاتلی آرامش آن را به هم ریخته و اهالی می‌خواهند به هر ترتیبی شده قاتل را دستگیر کنند و به همین دلیل سراغ همه می‌روند از جمله کلایمن که یک فروشنده ساده و داستان به گونه ای رقم می‌خورد تا یک کمدی را برای مخاطب به تصویر بکشد.

بازیگران این نمایش را نیما ذاکر، مژگان جعفری، مهدی بیگ دلی، بهزاد خانمحمدی، مصطفی رهنما، مروارید امانی، صائب دادو، پریسا خسروی، سیما غیائی، مهدی اسماعیلی، شهزاد کاظمی، بیتا عامری و عادل عزیزنژاد تشکیل می‌دهند.

همچنین دستیار کارگردان و برنامه ریز؛ پریسا خسروی، دستیار دوم؛ غزال نصیرلو، منشی صحنه؛ حمیده بصیری زاده، مدیر صحنه؛ پاکسیما ایرانی، طراح گریم؛ گیتی رنجبر، بازیگردان؛ عادل عزیزنژاد، طراح صحنه و لباس؛ نیما ذاکر، عکاس؛ کوروش برزی و مدیر روابط عمومی؛ پوریا عبدی در این نماش حضور دارند.

نمایش “مرگ” از ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۵ هرشب ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه بازیگاه  واقع در میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد ار تقاطع فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش مرتضی زاده، پلاک ۱۲، طبقه آخر، روی صحنه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *