مریم کاظمی : مخاطب در فضای دلنشین قصه ی نمایش “ناسور” غرق می شود.


نمایش ” ناسور ” به کارگردانی افسانه زمانی و نویسندگی خیرالله تقیانی پور بعد از اجرا در هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی – سنتی ، در سالن حافظ اجرای عمومی خود را پشت سر می گذراند . این نمایش که به سبک و سیاق نمایش های ایرانی اجرا می شود ، توانسته نظر منتقدین را به خود جلب کند . مریم کاظمی کارگردان و بازیگر تئاتر که بیشتر در حوزه ی تئاتر کودک مشغول به کار است ، یکی از هنرمندانی است که به تماشای نمایش “ناسور” نشسته است . از همین رو در گفتگویی کوتاه نظر وی را در رابطه با اجرای این نمایش جویا شدیم که می توانید در ادامه بخوانید :

مریم کاظمی - ناسور پیشنهاد می شود

مریم کاظمی درباره اجرای نمایش ” ناسور ” به خبرنگار تئاترفستیوال گفت : به نظر من این نمایش بسیار شیرین ، با ریتم درست ، ترفند زیبای طراحی صحنه و رفت و برگشت هایی به گذشته و زمان حال بسیار خوب اجرا شده بود .

کارگردان نمایش ” رام کردن زن سرکش ” همچنین افزود : موسیقی دلنشین و قصه ای بسیار دلنشین تر که بسیار خوب بیان می شود و ما را کاملا در فضای قصه غرق می کند ، از دیگر ویژگی های این نمایش است .

این بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره سایر بخش های اجرایی این نمایش توضیح داد : در نمایش ” ناسور ” ، استفاده از موسیقی ایرانی و گویش ها ، سبک ها و سنت های نمایش ایرانی ، در طراحی صحنه و لباس کاملا مشهود است . و خانم زمانی در کارگردانی موفق شده این اجزا را به خوبی با هم تلفیق کند و در جهت پیشبرد قصه استفاده نماید .

مریم کاظمی در پایان اضافه کرد : از دیدن این نمایش لذت بردم . به گروه اجرایی تبریک می گویم . فکر می کنم هر کس این نمایش را ببیند ، ساعتی خوش و خاطره انگیز و دلنشین را خواهد گذراند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *