کوروش نریمانی : نمایش ترانه های تلخ تارا نمونه ای خوب و موجز است


” کوروش نریمانی ” نویسنده و کارگردان تئاتر در هفتمین روز جشنواره فجر به دیدن نمایش ” ترانه های تلخ تارا”  نشست . پس از اجرای این نمایش خبرنگار تئاتر فستیوال نظر وی را در رابطه با نمایش جویا شد که در ادامه می توانید مطالعه کنید .

کوروش نریمانی2 

کوروش نریمانی در رابطه با نمایش ترانه های تلخ تارا گفت : نمایشنامه “ترانه های تلخ تارا” اغلبِ ویژگی هایی که یک کمدی ایرانی باید داشته باشد را در خود دارد .

وی در ادامه گفت : به علاوه خلاقیت و انعطاف و همراهی بازیگران نمایش به عقیده من می تواند یک نمونه موجز و بسیار خوب برای معرفی نوعی از بازی و اجرای نمایش ایرانی باشد و نه نمایشنامه های ایرانی .

نریمانی با اشاره به کمدی بودن کار گفت : در بخش کمدی ، این کار با بهره گرفتن از خلاقیت فوق العاده بازیگرانش توانست ارتباط خیلی خوبی با تماشاگر برقرار کند و به عقیده من کار بسیار موفقی است .
وی در ادامه در رابطه با کیفیت جشنواره فجر گفت : جشنواره به این دلیل که گردهمایی برای گروه های تئاتری است خیلی خوب است ، اما متاسفانه زمانی که مسابقه و رقابت در آن پُر رنگ می شود جشنواره از اهداف خود دور می گردد . امیدوارم جشنواره مجال خوبی باشد برای معرفی جوان تَر ها و معرفی تئاتر ناب شهرستان در کشور .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *