محمد سعید سلطانی : مصطفی عبداللهی تمام عمرش را برای تئاتر گذاشته است


نمایش ” در اعماق ” به کارگردانی زنده یاد مصطفی عبداللهی از روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه رفت . اواسط اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در زمانی که مصطفی عبداللهی در بیمارستان بستری بود و  گروه نمایش ” در اعماق ” تمریناتشان را بدون حضور کارگردان می گذراندند، خبرنگار تئاتر فستیوال به سراغ بازیگران این نمایش رفت و با بازیگران این نمایش گفت و گوی کوتاهی برقرار کرد . در ادامه می توانید گفت و گو با محمد سعید سلطانی بازیگر نقش کلاه دوز را مطالعه کنید : 

تئاتر فستیوال

محمد سعید سلطانی در رابطه با بازی در نمایش ” در اعماق ” به خبرنگار تئاتر فستیوال گفت :  من تازه به گروه نمایش ” در اعماق ” اضافه شده ام و به جای آقای صمدی پور که به تازگی مشکلی برایشان به وجود آمده و نتوانستند در اجرای عمومی این نمایش حاضر شوند ، بازی می کنم . وقتی آقای شهرستانی از من خواستند به این نمایش بیایم با کمال میل پذیرفتم به دلیل این که دوست داشتم حتما اجرای این نمایش را ببینم و تصمیم گرفتم خودم در آن حضور داشته باشم تا این کار حتما اجرا شود . دوست نداشتم به خاطر این قضیه نمایش اجرا نشود .

وی درباره روند تمرین نمایش گفت : خدا را شکر تا امروز روند کار خوب پیش رفت با توجه به فرصت کم و تغییرات یسیار زیاد نمایش ، با همتی که بچه ها داشتند ، کار خیلی خوب در آمده است .

بازیگر نقش کلاه دوز درباره تمرینات نمایش ” در اعماق ” توضیح داد : تمرینات نمایش از یک هفته قبل شروع شده ولی امروز روز چهارمی است که من با گروه هستم .  ولی چون مدتی از کار گذشته بود و در این بین بچه ها درگیر کارهای دیگر بودند ، تمرینات کمی منسجم نبود ، در یکی دو روز اخیر تمرینات منسجم شده است .

سعید سلطانی در ادامه گفت :  اجرای نمایش ” در اعماق ” برای آقای عبداللهی خیلی مهم بود . مصطفی عبداللهی تمام عمرش را برای تئاتر گذاشته است . مخصوصا چنین کاری که با احساس آدم سر و کار دارد . و همه ی امید عبداللهی این است که این کار به جایی برسد که بتواند حرفی که می خواست را بزند و به نتیجه برسد . نمی توانم به زبان بیاورم که تا چه حد می تواند این اجرا مهم باشد . و امیدوارم آن طوری که باید باشد ، باشد . و آبرومندانه به روی صحنه رود .

وی در پایان درباره حمایت هایی که برای نمایش ” در اعماق ” از سوی مسئولین صورت گرفته است گفت : چون من تازه به گروه اضافه شدم نمی توانم درباره حمایت های صورت گرفته اظهار نظر کنم . ولی مطمئنا حمایت های خوبی بود که توانستیم به اینجا برسیم و کار کنیم .

۹ نظر ثبت شده است .

  1. gholi گفت:

    Kash in namyesho tu shahrestanam ejra konan .

  2. علوی گفت:

    کاش خودش بود و می خواند . کاش

  3. بالایی گفت:

    باید به آقای سلطانی بابت بازی خوبشون در این نمایش تبریک گفت.

  4. فاطمه گفت:

    ای کاش آقای عبداللهی این مصاحبه ها را می خواند تا این انرژی ها را دریافت می کرد . شاید الان در پیش ما بودند .

  5. حسن گفت:

    به نظرم صمدی پور خیلی بهتر تو نقش کلاه دوز رفته بود .

  6. هما گفت:

    فکر نمی کنید کمی برای انتشار این مصاحبه دیر شده است ?

  7. 0000 گفت:

    الان که این مصاحبه می خوانم بیشتر تاسف می خورم که این آدم را از دست داده ایم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *