معرفی برگزیدگان نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی جشنواره تئا‌تر مهر کاشان


پذیرفته شدگان نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان معرفی شدند.

جشنواره تئا‌تر مهر کاشان

به گزارش سایت ایران تئا‌تر، مهدی نادعلی، مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، اظهار داشت: «آثار پذیرفته شدگان در این جشنواره از شهرهای تهران، همدان، اهواز، بروجرد، اراک، اصفهان، ملایر، مریوان، کرج و کرمانشاه است و پذیرفته شدگان کاشانی نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.»

وی نمایش «شانس» به کارگردانی کاوه مهدوی، «بحث داغ فرهنگی» به کارگردانی امیر لشکری و «سحرگاه سوم» به کارگردانی حامد هوشیار از تهران را از جمله نمایش‌های صحنه‌ای پذیرفته شده در (بخش مسابقه) عنوان کرد.

به گفته مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، نمایش «یه پر سفید سفید» به نویسندگی مرتضی اسدی مرام و کارگردانی مصطفی بوعذار از اهواز، «حاجت می‌ده اگه بار اولت باشه» به کارگردانی حدیث گودرزی از بروجرد، «من و کوزه» به کارگردانی فرزاد لباسی از همدان، «شبی در این حریم زنانه» به کارگردانی سید محمد محمدی و «واپسین رقص برگ با باد» به کارگردانی‌بهمن پارسا آرا از اراک از دیگر نمایش‌های پذیرفته شده در بخش صحنه‌ای است.

نادعلی افزود: ««نمایش رود زنده می‌زاید» به کارگردانی مهناز نوری، «دوران خوش بازنشستگی» به کارگردانی احسان جانمی و «مرگ ناصری» به کارگردانی حسین عبدالهی از اصفهان از دیگر نمایش‌های پذیرفته شده صحنه‌ای (بخش مسابقه) در دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان است.»

وی ضمن اشاره به اینکه نمایش‌های منتخب کاشان نیز متعاقبا اعلام خواهد شد، گفت: «نمایش‌های صحنه‌ای بخش مسابقه از ۱۸ تا ۲۳ مهر ماه در کاشان اجرا می‌شوند.»

دبیر دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان در ادامه، نمایش «روبی و دوستان» به کارگردانی ‌رستا رضوی و ‌امیر حسین شفیعی و «به پشت سرت نگاه کن» به کارگردانی ‌عقیل تقی‌زاده از تهران را از جمله نمایش‌های پذیرفته شده در بخش خیابانی ذکر کرد.

مهدی نادعلی، نمایش «درد دل‌هایی از یک همسایه مفلوک» به کارگردانی ‌مهدی حبیبی از ملایر، «گلادیاتور» به نویسندگی مصطفی بوعذار و کارگردانی ‌معصومه عموری از اهواز، «جدایی» به کارگردانی ‌احسان فلاحیان از کرج و نمایش «عکس» به کارگردانی ‌مجتبی مرادی از کرمانشاه را از دیگر نمایش‌های خیابانی پذیرفته شده دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان برشمرد.

وی افزود: «نمایش‌های «طنز تلخ» به کارگردانی ‌شاهو محمودی، «زندگی قلکی» به کارگردانی ‌کژال راست بین از مریوان و همچنین نمایش‌های «همسایه آزاری» به کارگردانی ‌مسعود ابراهیمی و «۴ خان برای جاسم» به کارگردانی ‌جلال مشتاق‌زاده از اصفهان نیز در لیست نمایش‌های خیابانی پذیرفته شده دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان جای گرفت.»

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، ضمن اشاره به اینکه پذیرفته شدگان‌نمایش‌های خیابانی کاشان نیز متعاقبا اعلام خواهد شد، زمان اجرای نمایش‌های خیابانی را از ۱۴تا ۲۱ مهر ماه اعلام کرد.

نادعلی گفت: «آثار دهمین جشنواره از شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، تهران، رشت، کردستان، قرچک، سمیرم، سقز، مسجد سلیمان، شهرضا، شاهین شهر، آبادان، ایلام، فارس، مریوان، البرز، خوزستان، لاهیجان، لرستان، نجف آباد، تبریز، ارومیه، ساری و نیشابور به دبیرخانه ارسال شده است.»

وی در پایان، از اجرای چند نمایش ویژه از کارگردانان مطرح کشور در این جشنواره نیز خبر داد.

دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان از ۱۴ تا ۲۴ مهرماه از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار می‌شود.

يک نظر ثبت شده است .

  1. بسم الله الرحمن الرحیم
    باسلام وعرض ادب .
    بنده به برگزارکنندگان جشنواره تبریک می گویم . اینجانب صرفا” جهت دیدن نمایش ها به شهر کاشان مسافرت کردم . نظم و انضباط کلیه دست اندکاران برگزارکننده ی این مراسم را وهمچنین در این راستا فرمانداری ، شهرداری ، سایر نهادها و ارگان های دولتی و غیر دولتی چه همکاری صمیمانه ای با هم داشتند تا این مراسم آبرومندانه اجرا شود . مردم کاشان هم برای دیدن کارهای خیابانی همکاری خوبی داشتند .
    امیدواریم در سالهای آینده این جشنواره بهتر و بهتر برگزار گردد انشاء الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *