معرفی برگزیدگان چهاردهمین جشن بازیگر خانه تئاتر


چهاردهمین جشن بازیگر خانه تئاتر شامگاه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد و برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، چهاردهمین جشن بازیگر خانه تئاتر شامگاه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد و ۳ بازیگر زن، ۳ بازیگر مرد، ۲ گروه بازیگری و یک بازیگر استعداد جوان به عنوان برگزیدگان این دوره از جشن معرفی شدند.

در بخش بازیگر زن با حضور ثریا قاسمی لوح تقدیر و نشان عالی خانه تئاتر به مهشاد مخبری بازیگر «بانوی گم شده»، ریحانه سلامت بازیگر «سه خواهر و دیگران» و «اکتبر ۱۹۴۲» و پانته آ پناهی ها بازیگر «نامه عاشقانه از خاورمیانه» اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد نیز با حضور محمود دولت آبادی لوح تقدیر و نشان عالی خانه تئاتر به علیرضا کی منش بازیگر «رویای یک شب نیمه تابستان»، افشین هاشمی بازیگر «سه خواهر و دیگران» و کاظم سیاحی بازیگر «هاروی» و «صور اسرافیل» اهدا شد.

در بخش استعداد جوان نیز با حضور شمس لنگرودی لوح تقدیر و نشان عالی خانه تئاتر به مرجان زارعی بازیگر «دوشیزگان باغ لیمو» اهدا شد.

همچنین با حضور اکبر زنجانپور از گروه بازیگران نمایش های «خانه ابری» به کارگردانی مشترک سیامک احصایی و حمید پورآذری و «شلتر» به کارگردانی امین میری قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *