معرفی هیأت داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان


دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیأت داوران بخش نمایشنامه‌نویسی این دوره از جشنواره را معرفی کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیأت داوران مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره بیست و هفتم تئاتر کودک و نوجوان متشکل از هنگامه مفید، احمد بیگلریان و بهرام جلالی‌پور، ۱۰۵ اثر ارسالی به دبیرخانه بیست و هفتم را ارزیابی و انتخاب خواهند کرد.

هیأت داوران بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی از هنرمندان باسابقه عرصه ادبیات نمایشی و کارگردانی نمایش کودک و نوجوان هستند.

هنگامه مفید شاعر، نویسنده، بازیگر و کارگردان نمایش کودک و نوجوان و عروسکی است. وی فارغ‌التحصیل ادبیات دراماتیک از دانشگاه تهران است که تجربه نویسندگی و کارگردانی ده‌ها نمایش و مجموعه تلویزیونی کودک و نوجوان را در کارنامه دارد.

احمد بیگلریان نویسنده، کارگردان و پژوهشگر باسابقه تئاتر کشور و شهر همدان است. حاصل ۵۰ سال فعالیت مستمر این هنرمند، کارگردانی ۴۳ متن نمایشی و تالیف ۳۵ نمایشنامه، همچون « زنگ انشاء»، «جشن تولد» و «آوازهای کودکانه» است.

بهرام جلالی‌پور نمایشنامه‌نویس، فیلمنامه‌نویس، پژوهشگر ادبیات نمایشی و منتقد تئاتر دارای دکتری زبان و ادبیات فرانسه با گرایش تئاتر و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر است. کتاب «نقد دراماتیکی نمایشنامه‌های کودکان و نوجوانان» از آثار این هنرمند است.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، در اسفند ماه سال جاری، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر همدان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *