تغییر نام «تارتاروس»؛

معرفی عوامل “قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی”/ فریدون شهبازیان و آهنگسازی تئاتر


با تغییر نام نمایش «تارتاروس» به «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» به کارگردانی امین میری، گروه بازیگران و عوامل این اثر نمایشی قرار است آذرماه در پردیس تئاتر شهررزاد روی صحنه برود، معرفی شدند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» اقتباسی آزاد از رمان «در خیابانی که تو در آن زندگی می کنی» اثر ماری هیگینز کلارک است که توسط شهاب مهربان و علی ساعدی نوشته شده است.

این اثر نمایشی که پیش از این عنوان «تارتاروس» را داشت، با دراماتورژی و کارگردانی امین میری و تهیه کنندگی علیرضا توسلی زاده از آذرماه سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

فریدون شهبازیان آهنگساز با سابقه و مطرح ایران و رهبر سابق ارکستر ملی ایران، آهنگسازی نمایش «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» را بر عهده دارد.

در این اثر نمایشی امیر جنانی، آزاده مشعشعی، هدیه آزاده، امیررضا میرآقا، میثم غنی زاده، آرش دهقان شاد، وحید منتظری، دینا هاشمی و محمد احمدی به ایفای نقش می پردازند. نریشن های «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» نیز با صدای ناصر طهماسب دوبلور شناخته شده ایران است.

حسام نورانی طراح صدا و تصویر، ماریا حاجیها طراح گریم، امیرحسین دوانی طراح صحنه، الهام شعبانی طراح لباس، علی کوزه گر طراح نور، صالح تسبیحی طراح پوستر و بروشور، امیر عابدی عکاس، سحر نهاوندی تصویرساز، نیلوفر داوری دستیار تهیه کننده، مجید مهرآبادی دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیرتولید، نوشین صفری منشی صحنه، فرنام مشکوری و محمد احمدی گروه کارگردانی، محسن عبداللهیان مشاور امور جنایی و زبان صورت و شهرزاد کریمی مشاور شخصیت شناسی (آرکی تایپ) نمایش «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *