نمایش “مهمانسرای دو دنیا” به روی صحنه می رود


نمایش «مهمانسرای دو دنیا» به کارگردانی امیدرضا سپهری به روی صحنه می رود .

مهمانسرای دو دنیا

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «مهمانسرای دو دنیا» نوشته اریک امانوئل اشمیت و به کارگردانی امیدرضا سپهری از پنجشنبه ، سوم دی ماه در سالن ارغنون به روی صحنه می رود .

این نمایشنامه داستان ژولین را روایت می کند که ناگهان خود را در مهمانسرایی در مرز میان دو دنیا می یابد! کارگردان با برداشتی از نمایشنامه امانوئل اشمیت ، علاوه بر پرداخت به محتوا ، به جلوه های فرمالیستی متناسب بر آن نیز نگاه ویژه ای دارد.

در این اثر سارا خوئینی ها ، رامین سیار دشتی ، امیر معراج ، تکتم رسول زاده ، قیس سپهری و شهره سلطانی به ایفای نقش می پردازند. همچنین الهام شفیعی ، معصومه جهان فکر ، داوود بالانی ، شهریار دین محمد پور ، علیرضا حسن لو ، امیر فتوره چی و نگین مکی پور نیز بازیگران فرم هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به سجاد حسین پور (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز) ، معصومه جهان فکر (منشی صحنه) ، صدرا قربان پور (مشاور ادبی و مدیر بخش بین الملل) ، سید مهدی فاطمی نسب (مشاور هنری، طراح صحنه، لباس، پوستر و بروشور) ، حامد تهرانی (مدیر اجرایی و مجری نور) ، حسنی خان محمدی (مجری و طراح گریم) ، غلام حسینی (مجری لباس) ، رضا قانعی (ساخت و انتخاب موسیقی) و مریم شریعتی (روابط عمومی و تبلیغات) اشاره کرد .

این نمایش که ناصر جعفری و محمد رحیمی تهیه کنندگی آن را به عهده دارند، از ۳ دی ماه ، ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه ی ارغنون به روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *