میزبانی خانه هنرمندان ایران از جشنواره عکس تئاتر مقاومت


بخش نمایشگاهی عکس‌های «جشنواره سراسری تئاتر مقاومت»، دوشنبه ۲ آذر، در نگارخانه «تابستان» خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، ستاد اجرایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت فراخوان مسابقه عکاسی این جشنواره را در ماه مهر، منتشر کرد.

در این فراخوان‌ آمده بود: «عکاسی هنری است فراگیر که تمام افراد جامعه با آن ارتباط دارند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی این هنر نیز متحول و عمیق شده است. امروز دیگر هر گروه نمایشی عکاس خود را دارد که لحظات مختلف تولید و تمرین و اجرای آن را ثبت می‌کند این برای عکاسی و تئاتر مهم است به همین منظور جشنواره تئاتر مقاومت در پانزدهمین دوره برگزاری‌اش و با رویکردی متفاوت با ادوار گذشته عمل کرده و اقدام به برگزاری بخش مسابقه عکس می‌کند.»

در پی این فراخوان، ۲۹۰ عکس که از تئاترهایی با موضوع و محوریت جنگ گرفته شده و مربوط به ۱۰ سال اخیر است، به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. از میان این آثار، ۳۰ اثر با ابعاد ۷۰ در ۵۰ سانتیمتر، از ۱۴ عکاس به بخش نهایی و نمایشگاهی راه یافته است.

گفتنی است، این پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر مقاومت بوده و نخستین دوره‌ای است که بخش عکس به دبیری مهدی آشنا، در قالب این جشنواره برگزار می‌شود.

این نمایشگاه تا ۷ آذر ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار همه‌روزه از ساعت ۱۳ تا ۲۰ به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *