یکشنبه 8 مهر ماه در تالار هنر

میزبانی شاپرک‌ها از خبرنگاران و اهالی رسانه


نمایش کودک و نوجوانان « شاپرک‌ها در خیابان» یکشنبه ۸ مهر ماه در تالار هنر میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه می‌شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش « شاپرک‎‌ها در خیابان» به کارگردانی ناصر آویژه  ساعت ۱۹/۲۰ یکشنبه ۸ مهر ماه و در اولین روز نوبت دوم اجراهای خود در تالار هنر میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه می‌شود.

این نمایش که در نوبت اول اجرا از ۱۱ تا ۱۸ شهریور ماه روی صحنه رفت، تاکنون از حمایت جمعی از هنرمندان و شخصیت های فرهنگی از جمله رضا بابک، پوری بنایی، مهتاب کرامتی، عباس جهانگیریان، فریبا کوثری، مستانه مهاجر، سیروس همتی، منصور خلج، مهدی میامی، مجید جعفری، علیرضا نجف زاده، علی برجی، علی یعقوب زاده، مهرداد نظام آبادی، حسن اسدی، علی یعقوب زاده، بیژن میرباقری، امیرحسین قهرایی و محمد ساربان  برخوردار شده است.

«شاپرک‌ها در خیابان» که توسط گیتا داودی و ناصر آویژه نگارش شده، روایت زندگی کودکان کار است؛ کودکانی که هر روز در خرابه‌ای در حاشیه شهر دور هم جمع می‌شوند و آنجا برای دقایقی خستگی روزانه‌شان را رفع می‌کنند. یک روز اتفاقی عجیب باعث می‌شود تا آن‌ها آرزوهای خود را مرور کنند و به این ترتیب رویاهایشان در خرابه نقش می‌بندد. هر کدام از این رویاها زندگی سخت و تلخ این کودکان را به تصویر می‌کشد و در انتها ماجرایی عجیب باعث می‌شود تا رویای آن‌ها شکل دیگری به خود بگیرد.

نمایش « شاپرک‎‌ها در خیابان» در نوبت دوم اجراهای خود از ۸  مهر تا ۵ آبان در تالار هنر روی صحنه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *