میزبانی فرهنگسرای مهر کاشان از “فردا روز نهم است”


مدیر فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از اجرای تئاتر”فردا روز نهم است” به نویسندگی و کارگردانی محسن ابوالفتحی و کاری از گروه نمایشی میم در تماشاخانه ماه این فرهنگ سرا خبر داد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، مهدی فخرئی گفت: همزمان با ایام فاطمیه نمایش” فردا روز نهم است”در تماشاخانه ماه فرهنگ سرای مهر این سازمان به روی صحنه می رود، نمایشی که قرار است رشادت های جانبازان در دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و نیز بیان سختی ها و مشقت هایی که جانبازان قطع نخاعی و خانواده های آن ها تحمل می کنند را به تصویر بکشد.

وی با اشاره به اینکه زنگ اجرای این نمایش توسط زهره سلمانی همسر جانباز قطع نخاعی سید حمید سید هاشمی نواخته می شود، اظهار داشت: نمایش” فردا روز نهم است” از۱۰ بهمن ماه اجراهایش را در تماشاخانه ماه فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان شروع و به مدت ۱۰ شب روی صحنه خواهد ماند.

   مدیر فرهنگ سرای مهر با تاکید بر اینکه این نمایش برای افراد زیر ۱۲ سال مناسب نیست، از محسن تاج امینی، سمیه نجفی زاده، امین عالمی و مریم دهقانی به عنوان بازیگران نمایش” فردا روز نهم است” و مهدی سدهی با مسئولیت مشاور کارگردان و حسین رجبی برای دستیار کارگردان نام برد.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از اجراهای ارزشی در حوزه دفاع مقدس و اجرای روزانه تئاتر در شهر حمایت می کند تا هنرمندان بتوانند در این عرصه به خوبی ایفای نقش کنند، پاسداشت ارزش های دفاع مقدس، معرفی همسران جانبازان و نقش آن ها به عنوان الگوها و اسوه های صبر و نیز ایثارگران گمنام به جامعه را از جمله اهداف اجرای نمایش” فردا روز نهم است” برشمرد.

شایان ذکر است، خانواده شهدا و جانبازان با ارائه کارت شناسایی به صورت رایگان به تماشای نمایش” فردا روز نهم است”می نشینند .

گفتنی است نمایش”فردا روز نهم است”با تلاش فرهنگ سرای مهر و گروه نمایشی میم از ۱۰ الی ۱۹ بهمن ماه هرشب ساعت۱۹، با روایت واقعی برگرفته از مسائل و مشکلاتی که خانواده جانبازان اعصاب و روان با آن مواجه هستند، در تماشاخانه ماه فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *