در روزهای 25 و 26 تیرماه

تهران میزبان نشست «چشم انداز تئاتر استان ها» می شود


نشست چشم انداز تئاتر استان ها با حضور روسای شعب انجمن هنرهای نمایشی ایران، معاونین امور هنری و کارشناسان تئاتر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران برگزار می شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نشست چشم انداز تئاتر استان ها در ادامه اتفاقاتی است که در حوزه تغییرات آیین نامه انجمن های هنرهای نمایشی و تلاشی که برای برگزاری انتخابات آزاد روسای انجمن های هنرهای نمایشی استان ها صورت گرفته که بعد از ثبت و ارائه پروانه های فعالیت گروه های استان ها برگزار می شود.
برقراری فضای یکسان تئاتری بین تئاتر استان ها و مرکز، تعادل نسبی فعالیت های تئاتر استان ها و تعالی مدیریت تئاتر استان ها از جمله اهداف برگزاری این نشست معرفی شده است.
مهمانان ویژه این برنامه مرادخانی معاون امور هنری، کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت و احمدی مدیر کل امور استان ها، خسروی مدیرکل دفتر نوسازی و تحویل اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان هنری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کشور خواهند بود.
این نشست در چند پنل اصلی شامل موسسات تک منظوره و تماشاخانه های خصوصی، تفاهم‌نامه های استانی و نظارت و ارزشیابی، در روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه ۱۳۹۶ در هتل باباطاهر تهران برگزار خواهد شد.
از جمله برنامه های این نشست برگزاری جلساتی با موضوع آشنایی با ظرفیت های سایت ایران تئاتر، پورتال استانی آن در جهت ارتقا اطلاع رسانی حوزه تئاتر در استان ها و بازدید از تماشاخانه های خصوصی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *