نجف آباد اصفهان میزبان «مورچه ها» می شود


نمایش «مورچه‌ها» که یک نمایش تکنفره آزمایشگاهی از گروه «گاراژ تیاتر» است در دوره جدید اجراهای خود، پس از اجرا در تئاتر مستقل تهران، در نجف‌آباد اصفهان اجرا می شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «مورچه‌ها» مشاهده آخرین لحظات زندگی یک فرد است؛ گونه‌ای بسیار جسور از تئاتر که مسأله‌اش فقط هنر تئاتر است. نمایش «مورچه‌ها» به کارگردانی علی علوی، یک سولوپرفورمنس و محصولی آزمایشگاهی از  کمپانی «گاراژ تیاتر» نهم و دهم آذر ۱۳۹۶  در خانه هنرمندان نجف آباد اصفهان روی صحنه می رود.

«مورچه‌ها» مشاهده آخرین لحظات زندگی یک فرد است؛ فردی که گاهی در میان اتاق، گاهی میان جنگل و گاهی در انفرادی است. او پرسش های بی پاسخ بسیاری دارد ولی به دلیل موقعیت خاصی که در زندگی برای او پیش آمده دچار صراحت است. او زندگی‌اش را در این یک ساعت مرور می‌کند.

این نمایش ساعتی از زندگی مورچه‌ای بیگانه است که آرام آرام از صف دیگر مورچه‌ها به بیرون رانده می شود. او در این یک ساعت یاد می‌گیرد که چطور می‌تواند صحبت کند، چطور می‌تواند کلمه‌هایش را برای دیگر مورچه ها معنا ببخشد.

«گاراژ» یک کمپانی تئاتر آزمایشگاهی از شهر قم است. حوزه فعالیت «گاراژ تیاتر» تحقیق و پژوهش در حوزه تئاتر آزمایشگاهی، مطالعات انسان‌شناسی فرهنگ، بررسی رفتار و توسعه توانایی بدن و بیان بازیگر است. این کمپانی در کنار تولید محصولات نمایشی در زمینه انسان شناسی تئاتر نیز پژوهش می‌کند.

در «مورچه ها» سعید اکبرزاده ایفای نقش می کند.

از دیگر عوامل نمایش می توان به علی علوی کارگردان، دراماتورژ صدا و حرکت، هانی عبدالمجید گرافیک، اجرای موزیک و صدا، سالار حسینی‌فر تکنسین نور، حسین عالمی، احمد طباطبایی و پارسا خادمی ویدیو مپینگ، حامد گایینی مدیر اجرایی، حبیب ارمکان مدیر امور مالی، مهدی شاهین، مهدی سلیمانی، حسین عالمی و احمد طباطبایی عوامل اجرایی اشاره‌ کرد.

این نمایش در محل خانه هنرمندان شهر نجف آباد اصفهان و هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *