در گفت و گوی اختصاصی با تئاتر فستیوال :

ناهید مسلمی : ” مزا مزا ”  طنز بسیار جالبی دارد .


نمایش ” مزا مزا ” به کارگردانی سیروس همتی در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه اجرا می شود . ناهید مسلمی ، بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما و تلویزیون میهمان یکی از اجراهای این نمایش بود . به همین  بهانه خبرنگار تئاتر فستیوال با وی گفت و گویی در رابطه با اجرای این نمایش داشته است که در ادامه می توانید آن را بخوانید :

ناهید مسلمی در رابطه با اجرای نمایش ” مزا مزا ”  به خبرنگار تئاتر فستیوال گفت : به نظر من آقای سیروس همتی اثر بسیار دوست داشتنی اجرا کرده است . من تا به حال  از آقای همتی آثار جدی و مذهبی دیده بودم اما نمایش ” مزا مزا ”  طنز بسیار جالبی دارد که این طنز در رابطه با تئاتر است و تماشاچی را با خود همراه می کند . این نمایش ، نیاز جامعه به خنده را برآورده می کند و از این جهت بسیار دوست داشتنی و خوب است .

 بازیگر پیشکسوت تئاتر عنوان کرد : من به عنوان یکی از اهالی تئاتر ، با همه چیز این نمایش همزادپنداری کرده ام . دیدن این نمایش برای من نسبت به تماشاچیان دیگر لذت مضاعفی به همراه داشته است . از آن جهت که هم از آنچه پشت صحنه می گذرد و هم از روی صحنه با خبر هستم و به حرف هایی که بین بازیگر و کارگردان و تهیه کننده در جریان است واقف هستم ، از این رو دیدن این اثر برای من جذاب تر است .

ناهید مسلمی در پایان گفت : بازیگران هم در این نمایش بسیار خوب کار کرده اند و همه ی اجزای نمایش عالی است . امیدوارم مثل همیشه بدرخشند و کارهای عالی تر از آن ها ببینیم . من ” مزا مزا ”  را بسیار دوست دارم و به همه پیشنهاد می کنم آن را ببینند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *